Wiadomość została wysłana.
Ponad 2 000 000 zł. – tyle wyniósł przychód z charytatywnego bloku reklamowego, organizowanego przez Telewizję Polską w ramach akcji pomocowej dla powodzian „Razem dla Was”.
Serdecznie dziękujemy wszystkim reklamodawcom, którzy zaangażowali się w akcję: Abbott Laboratories Poland, producent FreeStyle Libre 2,Banki Spółdzielcze z Grupy BPS i Bank BPS, sieć sklepów Biedronka, Blik, Carrefour, Coca – Cola, Dr. Oetker, Fortuna Zakłady Bukmacherskie, PepsiCo, dystrybutor marki Lay's , Google, Hasco-Lek, Ikea, Jacobs, Kompania Piwowarska, Krajowy Rejestr Długów BIG S.A., Lipton Teas and Infusions, producent marki Lipton, Lorenz, Polskie Linie Lotnicze “LOT” S.A., Milka, Orlen S.A., OSM Piątnica, Pepco, Perwoll, Piwo Łomża, PKO Bank Polski, Play, PZU S.A., Tarczyński S.A., Totalizator Sportowy właściciel marki Lotto, Firma Wedel, Winiary, Aplikacja inwestycyjna XTB, Zdrovit, Żabka.
„Jesteśmy ogromnie wdzięczni naszym partnerom za tak wielki odzew i wsparcie charytatywnego bloku reklamowego – Razem dla Was. Dzięki wspólnym wysiłkom zebraliśmy imponującą kwotę, która pomoże osobom poszkodowanym przez powódź. Dzięki tej inicjatywie, Telewizja Polska po raz kolejny pokazała, jak ważna jest solidarność w obliczu kryzysu, i jak media publiczne mogą w realny sposób wspierać najbardziej potrzebujących." – mówi Marcin Gudowicz, Dyrektor Biura Reklamy i Marketingu TVP.
Akcja „Razem dla Was” to szereg działań Telewizji Polskiej, których celem jest pomoc ofiarom powodzi w południowo-zachodniej Polsce. TVP uruchomiła również zbiórki finansową i rzeczową. Pieniądze można wpłacać na konto Fundacji TVP. Wszystkie środki trafią bezpośrednio do tych miast, w których powódź wyrządziła największe szkody. Więcej szczegółów dot. akcji pomocowej dla powodzian znajdziecie Państwo na stronie fundacji TVP - https://fundacja.tvp.pl/ .