Wiadomość została wysłana.
Bohaterem kreacji reklamowych Columbusa jest szalony naukowiec, inspirowany filmem “Powrót do przyszłości”, który cofa swoje rachunki o ćwierć wieku, dzięki czemu za prąd może znów płacić po 30-40 zł miesięcznie. W rolę odkrywcy wcielił się znany z wcześniejszych reklam firmy Dziadek Henryk (Wojciech Gałziński).
W swojej kampanii Columbus z nostalgią wspomina kolorowe lata 90. i wszystko, co z nimi związane, a jednocześnie podkreśla, że we współczesnych realiach możliwy jest powrót do cen energii z tamtych lat. Pomoże w tym darmowa energia ze słońca. Dzięki prawidłowo dobranej instalacji fotowoltaicznej, która pokryje zapotrzebowanie domu na prąd przez cały rok, rachunki za energię można ograniczyć nawet o 90%, czyli do niezbędnego minimum.
Jednym z kanałów, w których promowana jest kampania, nie bez powodu została Telegazeta, określana mianem “Internetu lat 90.” Z tego źródła nadal korzysta wielu Polaków. Według badań Kantar z 2019 r., usługa teletekstu ma 2,7 mln użytkowników, a 85% z nich korzysta z Telegazety przynajmniej raz w tygodniu.
Columbus to kolejny reklamodawca, który w swojej kampanii reklamowej wykorzystał Telegazetę. W październiku ub. roku marka Lego, w ramach kampanii „Adults welcome” promowała w Telegazecie klocki dla dorosłych. Więcej na ten temat przeczytasz tutaj
W razie zapytań ofertowych dot. kampanii w Telegazecie skontaktuj się z nami
źródło: Columbus Energy S.A.