• Wyślij znajomemu
    zamknij [x]

    Wiadomość została wysłana.

     
    • *
    • *
    •  
    • Pola oznaczone * są wymagane.
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Columbus wraca do lat 90. z kampanią w Telegazecie

16:16, 19.01.2022
Columbus wraca do lat 90. z kampanią w Telegazecie


Podziel się:   Więcej
fot.
W najnowszej kampanii marketingowej “Dostęp do przeszłości” Columbus, największy dostawca fotowoltaiki w Polsce, wraca do lat 90. i promuje się w Telegazecie, popularnym nośniku reklamowym tamtej dekady.

Bohaterem kreacji reklamowych Columbusa jest szalony naukowiec, inspirowany filmem “Powrót do przyszłości”, który cofa swoje rachunki o ćwierć wieku, dzięki czemu za prąd może znów płacić po 30-40 zł miesięcznie. W rolę odkrywcy wcielił się znany z wcześniejszych reklam firmy Dziadek Henryk (Wojciech Gałziński). 

W swojej kampanii Columbus z nostalgią wspomina kolorowe lata 90. i wszystko, co z nimi związane, a jednocześnie podkreśla, że we współczesnych realiach możliwy jest powrót do cen energii z tamtych lat. Pomoże w tym darmowa energia ze słońca. Dzięki prawidłowo dobranej instalacji fotowoltaicznej, która pokryje zapotrzebowanie domu na prąd przez cały rok, rachunki za energię można ograniczyć nawet o 90%, czyli do niezbędnego minimum. 

Jednym z kanałów, w których promowana jest kampania, nie bez powodu została Telegazeta, określana mianem “Internetu lat 90.” Z tego źródła nadal korzysta wielu Polaków. Według badań Kantar z 2019 r., usługa teletekstu ma 2,7 mln użytkowników, a 85% z nich korzysta z Telegazety przynajmniej raz w tygodniu.  

Columbus to kolejny reklamodawca, który w swojej kampanii reklamowej wykorzystał Telegazetę. W październiku ub. roku marka Lego, w ramach kampanii „Adults welcome” promowała w Telegazecie klocki dla dorosłych. Więcej na ten temat przeczytasz tutaj

W razie zapytań ofertowych dot. kampanii w Telegazecie skontaktuj się z nami

źródło: Columbus Energy S.A. 

zobacz również