• Wyślij znajomemu
    zamknij [x]

    Wiadomość została wysłana.

     
    • *
    • *
    •  
    • Pola oznaczone * są wymagane.
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Marka Lego w Telegazecie

12:13, 06.10.2021
Marka Lego w Telegazecie

jpg
jpg

Podziel się:   Więcej
fot.1
Marka Lego zareklamowała swoje klocki w Telegazecie. Wszystko po to, by reklam tych nie zobaczyły przypadkiem dzieci i młodzież. Bo tym razem chodzi o bardzo specyficzne zestawy klocków: te dla dorosłych.
Najnowsze reklamy zestawów 18+ oferowanych przez firmę są dobrze ukryte. Żeby się do nich dostać, trzeba najpierw w ogóle wiedzieć o istnieniu takiego medium jak Telegazeta – jedno z czołowych źródeł informacji w latach 90. To właśnie wtedy Telegazeta święciła największe tryumfy.

Po drugie, trzeba się umieć w tym medium poruszać. A jak podkreśla marka, obecnie jest to z pewnością bardziej elitarna umiejętność od slalomu przez gąszcz aplikacji w smartfonie. Specjalnie przygotowane wizerunki produktów Lego dla dorosłych widzowie znajdą na stronie 100/04 Telegazety.

Zestawy klocków 18+, jak sama nazwa wskazuje, są projektowane z myślą o osobach pełnoletnich. Stąd decyzja o zaprezentowaniu ich w Telegazecie, gdzie młodsi fani Lego z pewnością nie trafią.

Tymczasem wśród pełnoletnich Telegazeta wciąż ma grono wiernych odbiorców. Badanie Kantara z 2019 r. pokazało, że 2,7 mln Polaków nadal czerpie informacje właśnie z tego źródła. Zdecydowana większość (85 proc.) użytkowników Telegazety TVP korzysta z niej przynajmniej raz w tygodniu.

Reklamy Lego dla dorosłych w Telegazecie, zaplanowane na cały październik, są częścią kampanii „Adults welcome”. Ci, którzy już do nich dotrą, będą mieli okazję poznać trzy wybrane produkty z oferty 18+. Pierwszy z zestawów to Ford Mustang z serii Creator dla fanów motoryzacji. Jest też Statua Wolności z serii Architecture, kierowana do fanów podróży. Z kolei The Beatles z serii Art może posłużyć jako element dekoracji pokoju fana muzyki.


Żródło: marketingprzykawie.pl

zobacz również