• Wyślij znajomemu
    zamknij [x]

    Wiadomość została wysłana.

     
    • *
    • *
    •  
    • Pola oznaczone * są wymagane.
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Reklama wirtualna w telewizji – czy działa?

10:39, 14.10.2019
Reklama wirtualna w telewizji – czy działa?

brak
brak

Podziel się:   Więcej
reklama wirtualna
22 września 2019 w TVP2 na zakończenie I połowy meczu Ekstraklasy Cracovia – Legia wyemitowana została reklama wirtualna marki Fortuna.
Na zlecenie Biura Reklamy TVP firma IQS zbadała jej efektywność.

Najważniejsze wnioski z badania:
Źródło: IQS / badanie CAWI, próba – Polacy w wieku 16-59 lat / N = 200
1)
Źródło: IQS / badanie CAWI, próba – Polacy w wieku 16-59 lat / N = 200
2)
Więcej informacji o wynikach badania – u naszych doradców – zapraszamy do kontaktu.

Zespół Biura Reklamy TVP

zobacz również