Format reklamowy emitowany najczęściej w górnej części serwisu (istnieje możliwość emisji również między poszczególnymi modułami wybranych serwisów). Nieinwazyjny, klikalny format, który może przekierować na stronę wskazaną przez reklamodawcę. Baner może mieć formę statyczną bądź animowaną, może być w nim również „zaszyty” spot wideo. . »
Reklama w formie prostokąta emitowana w prawej szpalcie strony lub pod trzecim wersem tekstu artykułu (zależnie od miejsca emisji). Może mieć postać statyczną lub animowaną »
Format reklamowy w postaci prostokąta, emitowany w aplikacjach oraz na stronach mobilnych TVP, znajduje się pod modułami strony. Klikniecie w mobiboard powoduje przekierowanie do adresu docelowego kreacji. »
Format reklamowy w postaci prostokąta emitowana w górnej części strony. Banner jest skalowany- dopasowuje się do rozdzielczości ekranu i szerokości okna przeglądarki w którym jest emitowany, zachowując jednocześnie swoją proporcję. Format może być klikalny i przekierowywać na stronę wskazaną przez reklamodawcę. Może mieć formę statyczną bądź animowaną. »
Facebook to agregat treści związanych z programami oraz serwisami Telewizji Polskiej, a także miejsce do wymiany poglądów, czy uczestnictwa w wielu grach i zabawach. Wraz z redakcjami tworzymy dedykowany dla klienta kontent np.: konkursy, relacje live, zakulisowe materiały itd. umieszczając go na wybranych profilach. Telewizja Polska ma w swoim portoflio kilkadziesiąt profili o bardzo dużych zasięgach: m.in. Pytanie na Śniadanie, TVP SPORT, »
Format reklamowy w postaci kwadratu, emitowany w aplikacjach oraz na stronach mobilnych TVP, znajduje się pomiędzy modułami strony. Klikniecie w mobirectangle powoduje przekierowanie na adres docelowy kreacji. »