Format reklamowy emitowany najczęściej w górnej części serwisu (istnieje możliwość emisji również między poszczególnymi modułami wybranych serwisów). Nieinwazyjny, klikalny format, który może przekierować na stronę wskazaną przez reklamodawcę. Baner może mieć formę statyczną bądź animowaną, może być w nim również „zaszyty” spot wideo. . »
Reklama w formie prostokąta emitowana w prawej szpalcie strony lub pod trzecim wersem tekstu artykułu (zależnie od miejsca emisji). Może mieć postać statyczną lub animowaną »
Format reklamowy w postaci prostokąta emitowana w górnej części strony. Banner jest skalowany- dopasowuje się do rozdzielczości ekranu i szerokości okna przeglądarki w którym jest emitowany, zachowując jednocześnie swoją proporcję. Format może być klikalny i przekierowywać na stronę wskazaną przez reklamodawcę. Może mieć formę statyczną bądź animowaną. »
Reklama w formie tapety, która zastępuje naturalne tło serwisu plus banneru (desktop). Format wizerunkowy charakteryzujący się wysokim wskaźnikiem viewability oraz dużą klikalnością (średni CTR 2-3%), emitowany na serwisach - pytanienasniadanie.tvp.pl, sport.tvp.pl, tvp.info »
Reklama w formie dwóch bocznych belek expandowanych. Po najechaniu na nie kursorem myszy, belki rozwijają się w kierunku środka serwisu. Emisja - sport.tvp.pl, tvp.info, pytanienasniadanie.tvp.pl. »
Reklama wyświetlana w górnej i dolnej części playera (desktop,mobile) w formie statycznej, składająca się z dwóch plików. Format emitowany na serwisach: pytanienasniadanie.tvp.pl, sport.tvp.pl, tvp.info. »