Facebook to agregat treści związanych z programami oraz serwisami Telewizji Polskiej, a także miejsce do wymiany poglądów, czy uczestnictwa w wielu grach i zabawach. Wraz z redakcjami tworzymy dedykowany dla klienta kontent np.: konkursy, relacje live, zakulisowe materiały itd. umieszczając go na wybranych profilach. Telewizja Polska ma w swoim portoflio kilkadziesiąt profili o bardzo dużych zasięgach: m.in. Pytanie na Śniadanie, TVP SPORT, »
Instagram jest obecnie bardzo mocno zyskującym na popularności medium, poszerzając swój zasięg głównie wśród młodych odbiorców, ale również w coraz starszej grupie użytkowników. Tworzymy nowoczesny i atrakcyjni wizualnie kontent, angażujący dużą liczbę internautów na naszych dedykowanych różnym serwisom i programom kontach instagramowych. Istnieje możliwość stworzenia postów szytych pod oczekiwania klienta, konkursów, relaccji live oraz zakulisowych materiałów w instastory, linkujących do materiałów redakcyjnych. »
Jednym z najlepszych źródeł informacji jest obecnie Twitter, gdzie na bieżąco internauci omawiają to co się dzieje w kraju czy na świecie.. W Telewizji Polskiej wraz z redakcjami tworzymy dedykowany dla klienta kontent, który zachęca użytkownika do przeglądania naszych profili. Twitter pozwala internautom być na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami ze świata m.in. wydarzeń sportowych lub politycznych. »