Digital product placement to rozwiązanie, które pozwala wprowadzać marki do gotowego już programu. Polega ono na cyfrowej (elektronicznej) obróbce nagranego programu, filmu czy audycji w ten sposób, aby nanieść na oryginalne tło pożądany obraz. Sprawia to wrażenie, że dodane w ten sposób elementy tła były od początku jego oryginalnymi składnikami. W ten sposób można ulokować np. butelkę napoju, czy też konkretny model »
Twój produkt lub usługa gra czynną lub bierną rolę w którejś z naszych popularnych produkcji np. śniadaniowych lub serialowych. Pokazanie, jak korzystają z niego bohaterowie ulubionego sitcomu z jednej strony pozwala na pełne uwypuklenie jego zalet (nie ma pośpiechu tak charakterystycznego dla reklamy), a z drugiej przenosi zaufanie, którym na ekranie obdarzają go korzystające z niego lubiane przez widza postaci. »
Tworzymy audycję, której osią będzie korzystanie z oferowanych przez Ciebie produktów lub usług. Niezwykle wyrafinowana forma promocji, która jeśli jest zrealizowana właściwie (a nasz zespół ma w tym najdłuższe doświadczenie w Polsce) pozwala na osiąganie efektów w wymiarze wizerunkowym niemożliwych do realizacji za pomocą klasycznej reklamy. »