Przedstawiamy przykład kampanii Hbb Display, w której reklamodawca Oponeo w niestandardowy sposób zaprezentował swoje produkty i usługi w środowisku aplikacji HBB TV. Celem kampanii było wzmocnienie oferty sprzedażowej w najważniejszym okresie dla kategorii marki oraz utrwalenie wizerunku lidera rynku przez zaangażowanie konsumentów do interakcji z treściami Oponeo.Oferta zapowiadana była w teaserach, które zachęcały do wejścia do aplikacji klienta na telewizorze. »
,,Gra na Maksa” to mini audycja komediowa emitowana w trakcie trwania Mistrzostw Świata w piłce nożnej w TVP1, TVP2, TVP Rozrywka, TVP Kobieta oraz w TVP VOD. Serial nadawany był od 20 listopada do 18 grudnia 2022 roku, w dniach meczowych. „Gra na Maksa” to seria komediowych scen z życia trzydziestolatków, Maksa i Ali, których perypetie codziennego życia komentowane są przez dwóch stałych »
Znakomite koncerty, moc rozrywki i humoru na najwyższym poziomie to już sylwestrowa tradycja TVP. Sylwester Marzeń z Dwójką to doskonała przestrzeń do realizacji niestandardowych form reklamowych w środowisku multiscreen.W ramach oferty sylwestrowej realizujemy projekty 360 stopni, szyte na miarę potrzeb i pod szczegółowy brief partnera.Są to między innymi lokowania w „Pytaniu na Śniadanie” - wejściach pogodowych, wejściach merytorycznych, w felietonach, podczas koncertu sylwestrowego »
MENEDŻER 2018/GRUPA LOTOS »
NIESTRASZKI/PZU »
RAJD DAKAR/PKN ORLEN »