Znakomite koncerty, moc rozrywki i humoru na najwyższym poziomie to już sylwestrowa tradycja TVP.
Sylwester Marzeń z Dwójką to doskonała przestrzeń do realizacji niestandardowych form reklamowych w środowisku multiscreen.
W ramach oferty sylwestrowej realizujemy projekty 360 stopni, szyte na miarę potrzeb i pod szczegółowy brief partnera.
Są to między innymi lokowania w „Pytaniu na Śniadanie” - wejściach pogodowych, wejściach merytorycznych, w felietonach, podczas koncertu sylwestrowego oraz w wejściach oprawowych, dedykowane miniaudycje, które emitowane są na kanałach głównych i tematycznych oraz loterie. Całość uzupełniona jest o szeroki pakiet świadczeń online.
Sylwester Marzeń z Dwójką 2022/2023 zgromadził przed telewizorami ponad 4,4 mln widzów, a Telewizja Polska osiągnęła udziały na poziomie 34%. Jednocześnie audycja była najlepiej oglądanym programem rozrywkowym w 2022 roku.