Podczas, gdy branża reklamowa przez lata na piedestał stawiała kult młodości w cieniu rosło w marketingową siłę pokolenie silver. Dziś pięćdziesięcio-, sześćdziesięcio-, czy siedemdziesięciolatków branża przestaje nazywać seniorami i zaczyna odkrywać ich potencjał.
Aby pomóc zrozumieć pokolenie silver rozpoczęliśmy szereg działań edukacyjnych.
Razem z Media & Marketing Polska przygotowaliśmy dodatek „Silver is the new black”. Unikalna na rynku publikacja zebrała wypowiedzi czołowych ekspertów z rynku mediów i reklamy.
12 kwietnia zorganizowaliśmy konferencję poświęconą grupie 50+. Tematem przewodnim była definicja pokolenia SILVER, jako dzisiejszych konsumentów i odbiorców przekazów marketingowych, analiza ich zachowań, postaw oraz zwyczajów zakupowych. W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele wszystkich obszarów rynku: domów mediowych, reklamodawców, agencji strategicznych i badawczych. Podczas konferencji odbyły się prelekcje, a także zaprezentowane zostały wyniki badań i case’ów. Wśród prelegentów znaleźli się przedstawiciele agencji badawczych, domów mediowych oraz marketerów. Prezentacje z tego spotkania znajdziecie Państwo w załącznikach poniżej.
Zwieńczeniem powyższych działań jest powstanie książki ,,Marketing generacji silver. Jak skutecznie komunikować się z pokoleniem 50+". Publikacja ta kompleksowo opisuje zagadnienie marketingu i komunikacji z pokoleniem silver".
Książka dostępna jest w wersji papierowej oraz w formie ebooka -
zamów