Liczba osób z grupy celowej, która widziała dany program lub stację przez przynajmniej jedną minutę. Wskaźnik Reach dla pojedynczego programu telewizyjnego jest prawie zawsze większy (w skrajnych przypadkach może być równy) niż AMR programu co wynika z faktu, że w trakcie trwania programu widownia podlega rotacji, która obniża średnią widownię, ale zwiększa zasięg.
Wskaźnik reach policzony dla stacji telewizjnej jest nazywany dziennym zasięgiem i mówi o tym ile średnio osób każdego dnia włącza daną stację.
Wskaźnik może być prezentowany jako wartość całkowita (liczba osób lub jako procent grupy celowej).
W internecie zasięg często mylony jest z liczbą obejrzeń. Spotyka się artykuły o treści "ponad 5 milionów osób obejrzało wideo...", co najczęściej odnośi się do liczby rozpoczętych obejrzeń, ale nie oznacza, że każde obejrzenie było wywołane przez inną osobę.