• Wyślij znajomemu
    zamknij [x]

    Wiadomość została wysłana.

     
    • *
    • *
    •  
    • Pola oznaczone * są wymagane.
  • Wersja do druku
  • -AA+A

SHR%

11:40, 19.11.2018
SHR%

Dane: Nielsen,1 WRZEŚNIA - 31 GRUDNIA 2022, In-Home Consolidated +2d plus OOH Live
Dane: Nielsen,1 WRZEŚNIA - 31 GRUDNIA 2022, In-Home Consolidated +2d plus OOH Live

Podziel się:   Więcej
 Zmienna wskazująca średni udział w oglądalności danego programu lub kanału telewizyjnego przez określonego widza w porównaniu z całą populacją lub ze wszystkimi osobami z grupy celowej, które oglądają telewizję w określonym odcinku czasu. Wartość wskaźnika wyrażana jest w procentach i stanowi iloraz średniego ratingu analizowanego kanału w danym czasie (AMR) oraz średniej oglądalności minutowej w analogicznym odcinku czasu dla całej telewizji (TVR).
Dzięki zmiennej SHR można graficznie przestawić na jakie stacje dzieli swój "budżet czasu" określona grupa celowa.