• Wyślij znajomemu
    zamknij [x]

    Wiadomość została wysłana.

     
    • *
    • *
    •  
    • Pola oznaczone * są wymagane.
  • Wersja do druku
  • -AA+A

1,5 mln zasięgu w TVP1 i 280 tys. w TVP Polonia koncertu charytatywnego „Nadzieja – Razem dla Was!”

15:30, 28.10.2024
1,5 mln zasięgu w TVP1 i 280 tys. w TVP Polonia koncertu charytatywnego „Nadzieja – Razem dla Was!” W sobotę, 26 października, widzowie obejrzeli wielki koncert charytatywny Telewizji Polskiej „Nadzieja – Razem dla Was!”. W Jedynce transmisję koncertu oglądało przynajmniej przez jedną minutę prawie 1,5 mln widzów, a w TVP Polonia 280 tys. osób. W serwisach internetowych Telewizji Polskiej: TVP VOD i TVP GO, wydarzenie miało 12 339 odtworzeń. Cały dochód – 14 492 355,21 zł z koncertu, wpływy z bloku reklamowego, który został wyemitowany w przerwie koncertu, wpływy z wiadomości SMS oraz wszystkie wpłaty na konto Fundacji TVP – zostanie przeznaczony na pomoc ofiarom powodzi. W minioną sobotę Dwójka, z udziałem na poziomie 6,2%, była liderem dnia. Programy „Rolnik szuka żony” i „The Voice of Poland” po raz kolejny okazały się bezkonkurencyjne w swoich pasmach. Aż 6 propozycji programowych TVP znalazło się w TOP 10 programów weekendu.

W sobotę, 26 października, widzowie obejrzeli wielki koncert charytatywny Telewizji Polskiej „Nadzieja – Razem dla Was!”. W Jedynce transmisję koncertu oglądało przynajmniej przez jedną minutę prawie 1,5 mln widzów, a w TVP Polonia 280 tys. osób. W serwisach internetowych Telewizji Polskiej: TVP VOD i TVP GO, wydarzenie miało 12 339 odtworzeń. Cały dochód – 14 492 355,21 zł z koncertu, wpływy z bloku reklamowego, który został wyemitowany w przerwie koncertu, wpływy z wiadomości SMS oraz wszystkie wpłaty na konto Fundacji TVP – zostanie przeznaczony na pomoc ofiarom powodzi. W minioną sobotę Dwójka, z udziałem na poziomie 6,2%, była liderem dnia. Programy „Rolnik szuka żony” i „The Voice of Poland” po raz kolejny okazały się bezkonkurencyjne w swoich pasmach. Aż 6 propozycji programowych TVP znalazło się w TOP 10 programów weekendu.

Fot. TVP
Fot. TVP

Podziel się:   Więcej

W koncercie „Nadzieja – Razem dla Was!” na warszawskich błoniach PGE Narodowego wystąpili znakomici wokaliści i zespoły muzyczne z orkiestrą Kukla Band pod dyrekcją Zygmunta Kukli. Koncert transmitowany w TVP1 i TVP Polonia zgromadził średnio 780 tys. widzów, co przełożyło się na 8,1% udziału w paśmie. Cały dochód z koncertu – wpływy z bloku reklamowego, który został wyemitowany w przerwie koncertu, wpływy z wiadomości SMS (o treści „Nadzieja” wysyłanych pod numer 73365) oraz wszystkie wpłaty na konto Fundacji TVP – zostanie przeznaczony na pomoc ofiarom powodzi.

Kolejny odcinek Jedynkowego programu „Rolnik szuka żony” obejrzało w niedzielę, 27 października prawie 1,9 mln widzów, przy udziale na poziomie 17%. Program był najliczniej oglądaną propozycją TVP w weekend, znalazł się również na pozycji lidera w swoim paśmie.

W miniony weekend liczną widownię – bezkonkurencyjną w swoim paśmie zgromadziła również kolejna odsłona muzycznego talent show TVP2 „The Voice of Poland”, program w sobotni wieczór przyciągnął ponad 1,5 mln widzów, osiągając udział w rynku na poziomie 13%.

Widzowie docenili również nową historyczno-szpiegowską propozycję TVP „Gra z cieniem”, która utrzymuje wysoką pozycję w rankingu programów weekendu. Odcinek emitowany 27 października w Jedynce oglądało 1,3 mln widzów (10,4% udziału w paśmie).

Natomiast sobotnia serialowa propozycja Jedynki „Profilerka” cieszyła się 1 mln widownią, udział w rynku kształtował się na poziomie 9%.

Widzowie w weekend licznie oglądali programy informacyjne Telewizji Polskiej – sobotnie wydanie „19.30” w TVP1, TVP Polonia i TVP Info obejrzało ponad 1,6 mln widzów, przy łącznych udziałach na poziomie 14,5%. Niedzielne wydanie „Teleexpressu” w TVP1, TVP Polonia i TVP Info zobaczyło ponad 1,5 mln osób (udz. 15%). W niedzielę „Teleexpress Extra” w TVP Info obejrzało 550 tys. osób, z udziałem na poziomie 5,3%.

Program rozrywkowy „Cudowne lata” 27 października w TVP2 zgromadził prawie 700 tys. widzów. Udział w paśmie wyniósł 7,4%. Był to najliczniej oglądany odcinek programu od początku emisji, „Cudowne lata” znalazły się na pozycji lidera w swoim paśmie.

Dane: Nielsen Media