• Wyślij znajomemu
    zamknij [x]

    Wiadomość została wysłana.

     
    • *
    • *
    •  
    • Pola oznaczone * są wymagane.
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Barbara Dziedzic kieruje „Pytaniem na Śniadanie”

16:05, 29.11.2024
Barbara Dziedzic kieruje „Pytaniem na Śniadanie” <p class="ql-align-justify"><strong>Telewizja Polska wprowadza kolejne zmiany w <em>„Pytaniu na Śniadanie”</em>. Od listopada formatem śniadaniowym Dwójki i jednym z najpopularniejszych programów polskiej telewizji kieruje Barbara Dziedzic. Program zyskuje widzów i coraz częściej wygrywa z konkurencją. Między listopadem a wrześniem 2024 oglądalność <em>„Pytania na Śniadanie” </em>wzrosła aż o 14,5%.</strong></p><p><br></p>

Telewizja Polska wprowadza kolejne zmiany w „Pytaniu na Śniadanie”. Od listopada formatem śniadaniowym Dwójki i jednym z najpopularniejszych programów polskiej telewizji kieruje Barbara Dziedzic. Program zyskuje widzów i coraz częściej wygrywa z konkurencją. Między listopadem a wrześniem 2024 oglądalność „Pytania na Śniadanie” wzrosła aż o 14,5%.


Barbara Dziedzic kieruje „Pytaniem na Śniadanie”
Barbara Dziedzic kieruje „Pytaniem na Śniadanie”

Podziel się:   Więcej

Barbara Dziedzic to wieloletnia wydawczyni „Pytania na Śniadanie”, wcześniej związana z TVN24 Biznes i Świat. W ostatnim czasie w kierowaniu redakcją wspierała ją Agnieszka Rosłoniak-Jeżowska.

 

„Pytanie na Śniadanie” to jeden z najpopularniejszych programów Telewizji Polskiej. Format śniadaniowy Dwójki sukcesywnie buduje swoją widownię. W listopadzie 2024 program ogląda średnio 295 tysięcy widzów, co daje mu 6,5% udziału w paśmie. Oznacza to, że między listopadem a wrześniem 2024 oglądalność audycji wzrosła aż o 14,5%. Jesienią 2024 najwyższą widownię zgromadziło wydanie z 23 listopada, które obejrzało średnio ponad 380 tysięcy widzów, a w momencie najwyższej oglądalności – prawie 500 tys. widzów.

 

W dniach 19-22 listopada br. „Pytanie na Śniadanie” zgromadziło ponad 300 tysięcy widzów, co dało programowi 7,9% udziału w paśmie i zwycięstwo z „Dzień Dobry TVN”. „PnŚ” pokonał „DDTVN” również w dniach 25-27 listopada br., gromadząc średnio ponad 285 tys. widzów, o ponad 40 tysięcy więcej niż bezpośrednia konkurencja (dane: Nielsen Audience Measurement; AMR i SHR% 4+).