• Wyślij znajomemu
    zamknij [x]

    Wiadomość została wysłana.

     
    • *
    • *
    •  
    • Pola oznaczone * są wymagane.
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Katarzyna Bosacka i Conrado Moreno nowymi prowadzącymi „Dobrego dnia” w TVP3 Warszawa

16:38, 23.10.2024
Katarzyna Bosacka i Conrado Moreno nowymi prowadzącymi „Dobrego dnia” w TVP3 Warszawa <p>Do grona prowadzących popołudniowy program <em>„Dobrego dnia”</em> w TVP3 Warszawa dołączają Katarzyna Bosacka i Conrado Moreno. Stacja stawia na znane i lubiane osobowości telewizyjne związane z regionem, i poszerza tematykę programu.</p>

Do grona prowadzących popołudniowy program „Dobrego dnia” w TVP3 Warszawa dołączają Katarzyna Bosacka i Conrado Moreno. Stacja stawia na znane i lubiane osobowości telewizyjne związane z regionem, i poszerza tematykę programu.

Katarzyna Bosacka i Conrado Moreno nowymi prowadzącymi „Dobrego dnia” w TVP3 Warszawa
Katarzyna Bosacka i Conrado Moreno nowymi prowadzącymi „Dobrego dnia” w TVP3 Warszawa

Podziel się:   Więcej

Katarzynę Bosacką będzie można oglądać w „Dobrego dnia” w parze z Andrzejem Sołtysikiem. Z kolei Conrado Moreno zadebiutuje w popołudniówce TVP3 Warszawa w parze z Dianą Kautz. Conrado Moreno pojawi się w programie już w listopadzie, a Katarzyna Bosacka w najbliższym czasie. Ponadto stacja przygotowuje przedświąteczny cykl lifestylowy z udziałem Katarzyny Bosackiej, który już niedługo będzie miał premierę w TVP3 Warszawa. 

Od początku „Dobrego dnia” opiera się na aktualnej tematyce i osobowościach prowadzących, którzy nie tylko dostarczają informacji, ale również inspirują i dają pozytywny impuls na resztę dnia. Kasi i Conrado nie trzeba naszym widzom przedstawiać. Jestem przekonany, że zostaną ciepło przyjęci. Ich obecność wniesie nową energię do programu, a widzowie będą mogli liczyć na wiele niespodziewanych momentów – komentuje Jakub Sito, dyrektor TVP3 Warszawa.

Lubię wyzwania, a miejska popołudniówka na żywo to zupełnie nowy, wymagający format. Puls miasta i regionu, wymarzone miejsce dla dziennikarza – mówi o swoim udziale w programie „Dobrego dnia” Katarzyna Bosacka.– Moja praca od lat koncentruje się na promowaniu zdrowego stylu życia, więc mogę obiecać, że tych tematów na pewno w programie nie zabraknie.

– Już się cieszę na spotkanie z widzami i ekipą „Dobrego dnia”. To wspaniała okazja do współpracy z doświadczonym zespołem i możliwość poruszania autorskich tematów. Zwłaszcza tych dotyczących Warszawy, sportu i kultury. Mam nadzieję, że moja pasja do poznawania nowych miejsc i ludzi zaowocuje wieloma ciekawymi rozmowami, które przyciągną widzów
– dodaje Conrado Moreno.

Katarzyna Bosacka to jedna z najbardziej rozpoznawalnych postaci mediów, dziennikarka, influencerka, autorka popularnego programu „Wiem, co jem i wiem, co kupuję”. Conrado Moreno zdobył popularność jako prowadzący program „Europa da się lubić”, gdzie zyskał sympatię widzów dzięki swojej otwartości i charyzmie. Od ponad 20 lat prowadzi wydarzenia o tematyce kulturalnej. Obecnie jest związany z Radiem dla Ciebie, gdzie prowadzi autorskie audycje „Życie jak w Madrycie” czy „Przychodnia”. Jest również autorem książki „Mój Madryt”.

Program „Dobrego dnia” to jedna z głównych pozycji jesiennej ramówki TVP3 Warszawa. To audycja na żywo poruszająca tematy, którymi żyją na co dzień mieszkańcy Warszawy i regionu. Dzięki dynamicznej formule program zyskuje coraz większą widownię. W październiku średni zasięg programu wyniósł 138 tysięcy widzów (RCH, All 4+) Warszawy i Mazowsza.

Prowadzącymi „Dobrego dnia” są m.in. Grzegorz Miśtal – wieloletni dziennikarz TVP, Paweł Pochwała, Dagmara Kowalska, Katarzyna Sanocka oraz Mateusz Szymkowiak w roli reportera, który zdobył popularność w programach Telewizji Polskiej, m.in. w „Pytaniu na Śniadanie” i „The Voice of Poland”.

„Dobrego dnia” w TVP3 Warszawa

od poniedziałku do piątku od 15:30
w weekendy od 16:00


oraz online na www.warszawa.tvp.pl

O TVP3 Warszawa: TVP3 Warszawa to największa stacja regionalna na Mazowszu, oferująca programy informacyjne, społeczne, kulturalne i lifestylowe. Stacja jest także aktywna online i w mediach społecznościowych, będąc jednym z głównych źródeł informacji o regionie.