• Wyślij znajomemu
    zamknij [x]

    Wiadomość została wysłana.

     
    • *
    • *
    •  
    • Pola oznaczone * są wymagane.
  • Wersja do druku
  • -AA+A

„Pytanie dnia” wygrywa z konkurencją

10:21, 17.10.2024
„Pytanie dnia” wygrywa z konkurencją Coraz większym zainteresowaniem widzów cieszą się programy informacyjne i publicystyczne emitowane w Telewizji Polskiej. W październiku, w porównaniu z poprzednim miesiącem, wzrosła widownia „Pytania dnia” emitowanego w TVP1, TVP Info i TVP Polonia. Program notuje również wyraźną przewagę nad konkurencyjnymi audycjami. Wzrost oglądalności zanotowało również główne wydanie programu informacyjnego TVP „19.30”.

Coraz większym zainteresowaniem widzów cieszą się programy informacyjne i publicystyczne emitowane w Telewizji Polskiej. W październiku, w porównaniu z poprzednim miesiącem, wzrosła widownia „Pytania dnia” emitowanego w TVP1, TVP Info i TVP Polonia. Program notuje również wyraźną przewagę nad konkurencyjnymi audycjami. Wzrost oglądalności zanotowało również główne wydanie programu informacyjnego TVP „19.30”.

"Pytanie dnia"
"Pytanie dnia"

Podziel się:   Więcej

„Pytanie Dnia” to program publicystyczny Telewizji Polskiej, który jest emitowany bezpośrednio po głównym wydaniu programu informacyjnego. W październiku program w TVP1 ogląda średnio 1,1 mln widzów, przy udziałach w paśmie na poziomie 9%. To wzrost o prawie 12% w stosunku do pierwszej połowy września br., a także o 25,6% w porównaniu z pierwszą połową sierpnia. Rekordową widownię w tym miesiącu zanotowała rozmowa z Katarzyną Pełczyńską – Nałęcz, którą śledziło 1,2 mln widzów, przy udziale w paśmie 9,8%.

Rośnie też widownia programu w TVP Info, gdzie „Pytanie dnia” gromadzi w październiku średnio 180 tys. osób, podczas gdy w pierwszych dwóch tygodniach września było to 140 tys. widzów.

Przewaga nad konkurencyjnymi programami pod względem widowni wynosi średnio ponad 360 tys. „Gościa Wydarzeń” emitowanego w Polsacie ogląda w tym miesiącu 850 tys. widzów (udział 7,3%). W TVN24 „Fakty po Faktach” gromadzą blisko 650 tys. widzów (udział 5,5%), a „Kropkę nad i” ogląda prawie 670 tys. widzów (udział 5,4%).


 

Dane: Nielsen Media