• Wyślij znajomemu
    zamknij [x]

    Wiadomość została wysłana.

     
    • *
    • *
    •  
    • Pola oznaczone * są wymagane.
  • Wersja do druku
  • -AA+A

„Pytanie na śniadanie” – najchętniej oglądana telewizja śniadaniowa

14:04, 23.10.2024
„Pytanie na śniadanie” – najchętniej oglądana telewizja śniadaniowa Od początku tego tygodnia „Pytanie na śniadanie” jest najchętniej wybieranym formatem śniadaniowym. W poniedziałek, 21 października i we wtorek, 22 października „Pytanie na śniadanie” było najliczniej oglądanym programem w porannym paśmie i wygrało z konkurencją zarówno pod względem widowni jak i udziałów w rynku. Poniedziałkowy program w momencie najwyższej oglądalności zgromadził ponad 370 tys. widzów, a we wtorek 420 tys. widzów.

Od początku tego tygodnia „Pytanie na śniadanie” jest najchętniej wybieranym formatem śniadaniowym. W poniedziałek, 21 października i we wtorek, 22 października „Pytanie na śniadanie” było najliczniej oglądanym programem w porannym paśmie i wygrało z konkurencją zarówno pod względem widowni jak i udziałów w rynku. Poniedziałkowy program w momencie najwyższej oglądalności zgromadził ponad 370 tys. widzów, a we wtorek 420 tys. widzów.

fot. Waldemar Kompała
fot. Waldemar Kompała

Podziel się:   Więcej

Poranny format Dwójki zanotował bardzo dobry początek tygodnia. W grupie wszystkich widzów program TVP2 w poniedziałek i we wtorek oglądało średnio ponad 300 tys. widzów, a udział w paśmie wyniósł 8,1%. Wtorkowe wydanie „Pytania na śniadanie” uzyskało przewagę nad konkurencją również w grupie 16-49, zarówno pod względem liczny widzów jak i udziałów w paśmie.

Wczoraj największym zainteresowaniem widzów cieszył się jesienny temat: rydze i ich kulinarne zastosowania, przyciągając w tym czasie największą widownię.

W tym miesiącu „Pytanie na Śniadanie” zgromadziło najwyższą widownię w niedzielę, 6 października. Tego dnia program obejrzało ponad 330 tys. widzów w gr. 4+.

Już w najbliższy weekend na kanapach „Pytania na śniadanie” zobaczymy m.in: Natalię Nykiel, Gosię Baczyńską, Ewę Krawczyk, Ewelinę Flintę oraz Łukasza Drapałę.

 

 

Dane: Nielsen Media