(powołany Uchwałą Rady Mediów Narodowych Nr 260/2021 z dnia 4 lutego 2021 roku)
Dziennikarz radiowy, manager, autor wykładów i szkoleń medialnych, doradca ds. wizerunku i badań społecznych. Studiował w Instytucie Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Pracę magisterską napisał na temat McLuhanowskiej koncepcji mediów „zimnych i gorących”.
Od początku lat 90. Współpracował z Katolickim Radiem Podlasie, gdzie był dziennikarzem, autorem audycji i kierownikiem redakcji terenowej. Współpracował z redakcją Rzeczpospolitej i Nowego Państwa. Członek Rady Programowej Radia Merkury i Rady Nadzorczej Polskiego Radia. Od 2007 roku jest członkiem zarządu Agencji Rozwoju Mazowsza S.A.
Absolwent kursów dla Członków Rad Nadzorczych spółek skarbu państwa i zarządzania metodologią PRINCE2. Brał udział w opracowywaniu projektów szkoleniowych dla samorządów, małych i średnich przedsiębiorstw, policji, straży pożarnej i pogotowia ratunkowego oraz w zarządzaniu projektami z funduszy Unii Europejskiej.