TVP Kultura Wtorek, 12.03.2019 08:35 NIEDZIELA BARABASZA Nowela filmowa, 25 min, Polska 1971 Reżyseria: Janusz Kondratiuk Scenariusz: Janusz Kondratiuk, Leszek Płażewski Zdjęcia: Mieczysław Lewandowski Aktorzy: Anna Seniuk, Zdzisław Kuźniar, Jan Mateusz Nowakowski "Po paroletniej przerwie udało mi się znów wkroczyć w prześmieszny i przetragiczny świat filmów Milosa Formana" - napisał po premierze "Niedzieli Barabasza" jeden z krytyków. Rzeczywiście, poetyka wielu filmów Janusza Kondratiuka nawiązuje do klimatu wczesnych dzieł czeskiego mistrza. Podobna skłonność do łączenia tragizmu z groteską, podobne wyczulenie na realizm codzienności, podobna niechęć do patosu i predylekcja do brania wszystkiego w nawias ironii. Tak było w Kondratiukowych "Dziewczynach do wzięcia", w "Czy jest tu panna na wydaniu". "Niedziela Barabasza", zrealizowana u progu kariery autora "Głosu", nie odbiega od tej stylistyki. Przeciwnie, ze względu na krótki czas trwania i zwartą formę, jeszcze mocniej ją uwypukla. Kanwą scenariusza "Niedzieli..." jest opowiadanie Leszka Płażewskiego pod tym samym tytułem. Głównym bohaterem - mężczyzna, dla którego jedyną prawdziwą wartością jest gra na bramce. Podczas niedzielnego meczu do bramkarza przychodzi żona i robi mu awanturę. Jej długi monolog, w którym tony płaczliwe przeplatają się z histeryczną furią, ośmiesza bohatera w oczach kolegów z drużyny i kibiców. 09:15 NA ODSIECZ WIEDNIOWI Dokument fabularyzowany, 89 min, Polska 1983 Scenariusz i reżyseria: Lucyna Smolińska, Mieczysław Sroka Zdjęcia: Włodzimierz Precht Muzyka: Andrzej Fronczak Aktorzy: Jerzy Binczycki, Anna Dymna, Jerzy Kamas, Emil Karewicz, Gustaw Lutkiewicz, Józef Para, Franciszek Pieczka, Karol Strasburger, Jerzy Trela, Leonard Andrzejewski, Marek Bargiełowski, Henryk Bista, Henryk Machalica, Ignacy Machowski, Gabriel Nehrebecki, Leon Niemczyk, Kazimierz Wichniarz, Janusz Zakrzeński i inni Autorzy, Lucyna Smolińska i Mieczysław Sroka, przypominają w bardzo interesującym fabularyzowanym dokumencie wydarzenia poprzedzające zwycięsto króla Jana III Sobieskiego i wojsk sprzymierzonych nad armią turecką Kara Mustafy oraz przebieg samej bitwy pod Wiedniem. Łączą inscenizacje filmowe, w których z pomocą aktorów odtwarzają m. in. sceny obrad sejmu, przybycia nuncjusza papieskiego do rezydencji królewskiej w Wilanowie, audiencji u królowej poselstwa tureckiego, narady starszyzny tureckiej pod Biłgorajem, koncentracji armii państw sprzymierzonych, przybycia do Warszawy posła cesarskiego, narady w Wilanowie z udziałem Jana III Sobieskiego oraz przedstawicieli duchowieństwa, wyjazdu pary królewskiej, mszy na Jasnej Górze, koncentracji wojsk koronnych pod Krakowem, narady na Zamku Wawelskim, spotkania z wojskami księcia Karola Lotaryńskiego, narady dowódców wojsk sprzymierzonych, przemówienie naczelnego wodza Jana III Sobieskiego i wreszcie przybycia posłańca królewskiego na Wawel do królowej Marysieńki z wieścią o zwycięstwie. W fabularyzowanej warstwie dokumentu wykorzystują fragmenty filmów Jerzego Hoffmana "Potop" i "Pan Wołodyjowski" oraz Wojciecha Solarza "Ojciec królowej". W warstwie dokumentującej to jedno z najważniejszych wydarzeń naszej historii autorzy filmu prezentują niezwykle bogatą ikonografię, na którą składają się dokumenty historyczne, obrazy, portrety, ryciny, dokumenty przypominające historię podbojów tureckich od XIV wieku i sytuację w Europie po wojnie trzydziestoletniej, malarstwo batalistyczne przedstawiające bitwy z Turkami, mapy trickowe ukazujące ruchy wojsk sprzymierzonych i tureckich i ostateczny atak, a także liczne przedmioty, jak broń, chorągwie, namiot wezyra, łupy wojenne. 11:00 RODZINA POŁANIECKICH - ODC. 5/7 SPEŁNIENIE Serial obyczajowy, 80 min, Polska 1978 Reżyseria: Jan Rybkowski Scenariusz: Andrzej Mularczyk, Bożena Hlebowicz na podstawie powieści Henryka Sienkiewicza Zdjęcia: Marek Nowicki Muzyka: Wojciech Kilar Aktorzy: Anna Nehrebecka, Andrzej May, Andrzej Chrzanowski, Teresa Lipowska, Jan Englert, Czesław Wołłejko, Bronisław Pawlik, Ewa Żukowska, Ewa Szykulska, Anna Milewska, Andrzej Seweryn, Leonard Pietraszak, Alicja Jachiewicz, Irena Malkiewicz, Andrzej Szalawski i inni Wiosna roku 1894. Odbywa się ślub Maryni i Stanisława. Miodowy miesiąc młodzi spędzają w Wenecji, spotykają tam malarza Bukackiego. Tymczasem w Warszawie Maszko popada w coraz większe kłopoty finansowe; majątek żony okazał się bowiem mitem tworzonym po to, by znaleźć męża. Połanieccy po powrocie z Wenecji często bywają na letnisku u Bigiela, wspólnika Stacha, gdzie spotykają się z licznymi znajomymi. 12:30 RODZINA POŁANIECKICH - ODC. 6/7 ZDRADA Serial obyczajowy, 81 min, Polska 1978 Reżyseria: Jan Rybkowski Scenariusz: Andrzej Mularczyk, Bożena Hlebowicz na podstawie powieści Henryka Sienkiewicza "Rodzina Połanieckich" Zdjęcia: Marek Nowicki Muzyka: Wojciech Kilar Aktorzy: Anna Nehrebecka, Andrzej May, Andrzej Chrzanowski, Teresa Lipowska, Jan Englert, Czesław Wołłejko, Bronisław Pawlik, Ewa Żukowska, Ewa Szykulska, Anna Milewska, Andrzej Seweryn, Leonard Pietraszak, Alicja Jachiewicz, Lucjan Fogiel, Andrzej Precigs i inni Lato przynosi wiele wydarzeń w życiu zaprzyjaźnionych rodzin. Marynia spodziewa się dziecka, stary pan Pławicki oddaje się uciechom wielkomiejskiego życia. Stanisław Połaniecki zostaje pewnej nocy z powabną Teresą Maszkową pod nieobecność pana domu. Po tej przygodzie pozostaje jednak Połanieckiemu niesmak i wyrzuty sumienia. Dochodzi do tragedii; Ignacy Zawiłowski, poeta, zarabiający jako kancelista u Połanieckiego, zastaje swą narzeczoną, pannę Castelli, w ramionach bawidamka, pana Kopowskiego. Młody człowiek strzela do siebie z rewolweru. 15:20 KALIPSO Film obyczajowy, 44 min, Polska, 2000 Reżyseria: Adek Drabiński Scenariusz: Maciej Siatkiewicz Zdjęcia: Piotr Wojtowicz Muzyka: Sebastian Olko Aktorzy: Marian Kociniak, Marek Dyjak, Mariusz Leszczyński, Jan Jurewicz, Andrzej Zieliński Anna Majcher, Anna Gornostaj, Jan Himilsbach i inni Utrzymana w klimacie hrabalowskiej prozy i stylistyce filmów lat 60. opowieść o ludziach z odchodzącej epoki, ich przyjaźni, lojalności, wyznawanych zasadach. Letni poranek w małym miasteczku. Henio Roszponka, murarz z trzydziestoletnim stażem, budzi się nazajutrz po swoich 50. urodzinach na ciężkim kacu. Miał koszmarny sen: śniło mu się, że bardzo spragniony wędrował przez pustynię. Zastanawia się, co ten sen może oznaczać, ale nic sensownego nie przychodzi mu do zmęczonej głowy. Czas go zresztą nagli: wraz ze swoim młodym pomocnikiem, Berbeciem, wybiera się na pogrzeb znajomej meliniarki, babki Stangreciak. Kiedy przybywają na miejsce, okazuje się, że uroczystość odbyła się poprzedniego dnia. Henio wspomina liczne "zasługi" meliniarki, jej dobre serce i przejścia z milicją. W trakcie tych wspominków zauważa nieopodal zaniedbany grób niejakiego Stasia Łabędzia, zwanego Kalipso - niegdyś zamożnego prywaciarza, który dorobił się m. in. na handlu lodami, uprawie kwiatów, prowadzeniu masarni. Henio pracował przy budowie jego kilku kolejnych domów. Nieźle wtedy zarabiał, więc z rozrzewnieniem i podziwem opowiada Berbeciowi o dawnym pracodawcy, przyjacielu i mentorze, a nawet rozmawia z Kalipso jak z dobrym duchem. Zdjęty oburzeniem, że młoda wdowa po Stasiu zupełnie nie dba o grób męża, odwiedza ją, próbując przemówić do sumienia, ale kobieta nakazuje swoim ochroniarzom przepędzić go. W takiej sytuacji Henio postanawia sam postawić przyjacielowi przyzwoity grobowiec. Nie jest to łatwe, gdy nie ma się grosza przy duszy. Ale stary mistrz murarski, teraz bardziej pijaczyna i bumelant, nie daje jednak za wygraną. 16:20 PÓŁ SERIO Komedia, 86 min, Polska 2000 Reżyseria: Tomasz Konecki Scenariusz: Andrzej Saramonowicz Zdjęcia: Tomasz Madejski Muzyka: Paweł Skorupka Aktorz: Edyta Olszówka, Rafał Królikowski, Maria Seweryn, Krzysztof Stelmaszyk, Jacek Rozenek, Robert Więckiewicz, Rafał Rutkowski, Marcin Perch "Pół serio" trudno właściwie uznać za typową fabułę. Powstało jako swoisty produkt uboczny magazynu filmowego pod tym samym tytułem emitowanego w Jedynce. W trakcie powstawania kolejnych odcinków pojawił się pomysł połączenia w całość scenek fabularnych kręconych na potrzeby magazynu. Tak powstała komedia, którą przez rok można było oglądać jedynie na festiwalach i pokazach specjalnych. Dystrybutorzy bali się zaryzykować, twierdząc, że "Pół serio" to wprawdzie komedia śmieszna, ale zbyt inteligentna. Dopiero gdy na festiwalu w Gdyni w 2000 roku film otrzymał aż pięć nagród: specjalną jury, za najlepszą komedię, montaż i kreacje aktorskie dla Edyty Olszówki i Rafała Królikowskiego, porzucono obawy. Twórcy filmu: reżyser Tomasz Konecki, scenarzysta Andrzej Saramonowicz i operator Tomasz Madejski, dali filmowym bohaterom i ich debiutanckim peregrynacjom wiele z siebie i własnych doświadczeń. Nie bali się autoironii. Zadrwili zresztą nie tylko z siebie, ale i z kolegów filmowców, producentów, dystrybutorów oferujących widowni repertuar na miarę jej zainteresowań i intelektu, pokazali, skąd bierze się obecna mizeria polskiego kina: z fałszywych kalkulacji i braku kompetencji tych, którzy o nim decydują. Żartując z siebie i "środowiska", autorzy przede wszystkim bawią się kinem: konwencjami, motywami, przyzwyczajeniami. Oglądamy więc "Romea i Julię" w stylistyce Pasikowskiego, przeróbkę "Procesu" Kafki, w której Józefa K. aresztuje się za niechęć do sitcomów, "Gwiezdne wojny" z intelektualną głębią, pastisz Bergmana i Allena, biografię Chopina na japońską modłę, ale z elementami Kieślowskiego itd. Mimo tej różnorodności stylistycznej i skeczowej budowy film ma wyraźny rytm, dobre tempo, czytelną wewnętrzną logikę, która uzasadnia pojawianie się kolejnych scen ze świata kina. Marzący o debiucie fabularnym scenarzysta Mateusz, reżyser Marek i operator Łukasz spotykają energicznego producenta Jana. Ujęci jego początkowym entuzjazmem proponują mu pomysł na film: uwspółcześnioną adaptację "Romea i Julii", w której na przeszkodzie szczęściu kochanków stają ich dorosłe dzieci rywalizujące ze sobą w biznesie. Spełnienie przychodzi dopiero po latach. Producent nie jest zachwycony: uważa, że miłość staruszków nie przyciągnie widzów do kina. Chce filmu z drapieżnym seksem - to się zawsze sprzedaje. Jeśli przyniosą taki projekt, produkcja ruszy z kopyta. Młodzi twórcy rzucają się do pracy. Po miesiącu scenariusz jest gotowy, ale producent, porzucony w tym czasie przez kochankę, nie ma teraz głowy do seksu. Żąda metafizycznego dzieła w stylu Bergmana. Zgodnie z jego życzeniem chłopcy piszą scenariusz "Potęga myśli". Jan po namyśle dochodzi do wniosku, że Bergman ma jeszcze mniejsze szanse u widzów niż Szekspir. Postanawia więc połączyć psychologiczną głębię z hollywoodzką widowiskowością. Marzy mu się intelektualna wersja "Gwiezdnych wojen". Mateusz, Marek i Łukasz wypełniają i to zlecenie, przedstawiają projekt "Ósma pieczęć". Ale Jan znów zmienia zdanie: lepsza byłaby komedia z czasów stanu wojennego. Potem pojawiają się kolejne koncepcje. Zdezorientowani twórcy usiłują nadążyć za zachciankami producenta - wizjonera. Po półtorarocznych przepychankach Jan wyjawia, że najchętniej wyprodukowałby wieloodcinkowy sitcom. Myśląc ciągle o robieniu ambitnego kina, młodzi wycofują się. Jednak po kilku miesiącach Jan z triumfem obwieszcza, że znalazł pieniądze na zrobienie "Romea i Julii". 18:00 FABRYKA HITÓW - MALOWANIE DŹWIĘKIEM (SOUNDBREAKING: PAINTING WITH SOUND) Film dokumentalny, 49 min, Wielka Brytania, 2015 Reżyseria: Jeff Dupre, Maro Chermayeff Soundbreaking: Stories from the Cutting Edge of Recorded Music to seria ośmiu odcinków prezentująca ewolucję muzyki, odkąd zaczęto ją nagrywać. W każdym odcinku zgłębiane są różne tajniki towarzyszące rejestrowaniu utworów, które tłumaczą uznani producenci muzyczni i pionierzy tej branży. Seria jest bogata w wypowiedzi i archiwalia światowej sławy artystów. W drugim odcinku serii poznajemy niemal magiczne możliwości, które oferuje studio nagraniowe. Prześledzona zostanie także ewolucja sprzętu - od taśmy magnetycznej do technologii multitrackingu. 19:25 ANTYFONIE - WIKTOR STRIBOG Film dokumentalny, 25 min, Polska, 2019 Reżyseria: Andrzej Załęski Scenariusz: Jacek Staniszewski, Andrzej Załęski Autorska, skrajnie ekscentryczna "Kraina Grzybów" Wiktora Striboga początkowo przybrała postać kanału na Youtube, gdzie nikomu nie znany autor prezentował swoje osobliwe filmy, przypominające program dla dzieci wyprodukowany przez osiedlową stację z początku lat 90. Media, obserwując zjawisko, okrzyknęły "Krainę" największą tajemnicą polskiego internetu". Autorem serii i charakterystycznej naiwno - elektronicznej ścieżki dźwiękowej okazał się młody doktorant kulturoznawstwa Wiktor Stribog, który komponował soundtrack, nie będąc muzykiem i nie znając nut, wyłącznie na fali entuzjazmu dla własnych ulubionych artystów, takich jak: Sparks, King Crimson, Dimitrij Szostakowicz, Brian Eno czy duet Godley & Creme. Stribog jest także autorem"Piwnicy", wizualnej interpretacji opowiadania Szczepana Twardocha, przy której współpracował z najaktywniejszą polską artystką w mediach społecznościowych, Aleksandrą Waliszewską. Jako artysta zachowujący przez kilka lat trwania swojego memetycznego eksperymentu pełną anonimowość i ujawniający swoją tożsamość po zamknięciu serii, Wiktor jest trudnym, nieoczywistym, a zarazem wdzięcznym podmiotem naszego zainteresowania. 20:20 TAK ZWANA LUDZKOŚĆ W OBŁĘDZIE Teatr, 60 min, Polska, 1998 Autor: Ignacy Witkiewicz Stanisław Reżyseria: Jerzy Grzegorzewski Scenariusz: Jerzy Grzegorzewski Aktorzy: Beata Fudalej, Jan Nowicki, Jerzy Trela, Jacek Romanowski, Jerzy Bińczycki, Dorota Segda, Izabela Olszewska, Elżbieta Karkoszka, Dorota Pomykała, Anna Dymna, Stefan Szramel, Ewa Kolasińska, Szymon Kuśmider, Mieczysław Grąbka, Leszek Świgoń Telewizyjna wersja sztuki, której premiera odbyła się w Starym Teatrze im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie w 1992 r. "Tak zwana ludzkość w obłędzie" to tytuł ostatniej zaginionej sztuki Stanisława Witkiewicza. Przedstawienie jest próbą rekonstrukcji sztuki poprzez Witkiewiczowskie postaci, motywy, obsesje, fragmenty powieści oraz manifesty. 21:35 LEKKIE OBYCZAJE - CIOCIA DANIELLE (TATIE DANIELLE) Komedia, 106 min, Francja, 1990 Reżyseria: Étienne Chatiliez Scenariusz: Florence Quentin Zdjęcia: Philippe Welt Muzyka: Grard Kawczynski Aktorzy: Tsilla Chelton, Catherine Jacob, Isabelle Nanty, Neige Dolsky, Eric Prat, Laurence Fvrier Tytułowa cioteczka Danielle to osoba z piekła rodem. Udręczona rodzina zostawia ją pod opieką młodej dziewczyny, a sama wyjeżdża na wakacje do Grecji. Nieznośna cioteczka początkowo wszelkimi siłami uprzykrza życie młodej opiekunce, w końcu jednak obie kobiety odkrywają, że mają ze sobą wiele wspólnego. Rodząca się między nimi przyjaźń wystawiona zostanie na próbę, kiedy dziewczyna postanowi spędzić noc na plaży ze świeżo poznanym Amerykaninem. 23:35 ONE. KOBIETY KULTURY - ANNA DYMNA Dysk./wywiad/debata, 25 min, Polska, 2019 Reżyseria: Grzegorz Jankowski Scenariusz: Andrzej Warchił Wykonawcy: Łukasz Orbitowski(Prowadzący) "One. Kobiety kultury" to program Łukasza Orbitowskiego, w którym do rozmowy zaproszone zostały najważniejsze kobiety polskiej kultury. Rozmowa ma charakter wyjątkowego, intymnego spotkania. Gościem programu jest aktorka Anna Dymna. 00:10 MŁODA POLSKA - JEST NAPRAWDĘ EKSTRA Etiuda filmowa, dramat, 26 min, Polska, 2017 Reżyseria: Katarzyna Warzecha Scenariusz: Katarzyna Warzecha Zdjęcia: Piotr Pawlus Aktorzy: Sandra Drzymalska, Sławomir Grzymkowski, Urszula Grabowska, Antoni Sałaj, Feliks Szajnert Iga, studentka Akademii Muzycznej, dowiaduje się o wygraniu zagranicznego stypendium, o które bez jej wiedzy aplikował jej ojciec. Bohaterka, działając pod wpływem emocji, pakuje się i opuszcza dom. Wraca po trzech miesiącach, gdy dociera do niej informacja, że ojciec jest poważnie chory. Ostatni tydzień jego życia jest swoistym pożegnaniem rodziny, ale też konfrontacją bohaterki z samą sobą. 00:40 NOCNY DOKUMENT - MATKA 24H Film dokumentalny, 49 min, Polska, 2012 Reżyseria: Marcin Janos Krawczyk Scenariusz: Marcin Janos Krawczyk Zdjęcia: Marcin Sauter, Michał Marczak, Marcin Kukielski, Karolina Krawczyk Pretekstem do opowiedzenia tej historii jest obraz Matki Boskiej Częstochowskiej, który "wędruje" po rodzinach, od domu do domu, pozostając w każdym z nich przez 24 godziny. Osią filmu jest dom Justyny - osiemnastolatki, która po śmierci matki stara się o przejęcie praw nad osieroconym rodzeństwem. Obserwujemy ich codzienne życie, pełne napięcia, ale także nadziei, że los ich nie rozdzieli. Film jest próbą odpowiedzi na pytanie, czym jest wiara w kontekście tragedii życiowej, cierpienia i bezradności. Jest to także opowieść o polskiej wsi i jej tradycjach związanych z kultem świętego obrazu. 02:10 PANORAMA KINA POLSKIEGO - BILET NA KSIĘŻYC Film obyczajowy, 118 min, Polska 2013 Scenariusz i reżyseria: Jacek Bromski Zdjęcia: Michał Englert Muzyka: Ludek Drizhal, Aaron Frescas, Spencer Gibb Aktorzy: Filip Pławiak, Mateusz Kościukiewicz, Bożena Adamek, Anna Przybylska, Łukasz Simlat, Andrzej Chyra, Andrzej Grabowski, Piotr Dąbrowski Na festiwalu filmowym w Gdyni w 2013 r. Jacek Bromski został nagrodzony za scenariusz filmu. To opowieść o młodości, przyjaźni i miłości w odległych już czasach, gdy człowiek stawiał pierwsze kroki na Księżycu, na ulicach królowały saturatory, sklepy świeciły pustymi półkami, z tranzystorów płynęła rockandrollowa muzyka, a szczytem marzeń każdego Polaka były własne cztery kółka. Twórcy filmu zabierają widza w sentymentalną podróż do szalonych lat 60. , do czasów młodzieżowej kontestacji, hipisów i bigbitowców, do barwnej epoki długowłosych dzieci kwiatów, nawołujących do miłości, nie do wojny. Akcja filmu rozgrywa się w 1969 r. Główny bohater to młody chłopak, Adam Sikora, który pasjonuje się lotnictwem. Kiedy dostaje powołanie do wojska, przeżywa pierwsze życiowe rozczarowanie. Jego marzenia i plany nagle legły w gruzach. Okazuje się, że na przekór swoim zainteresowaniom, młody człowiek przez trzy lata ma służyć w Marynarce Wojennej w Świnoujściu. Już wkrótce musi stawić się w jednostce. Wraz ze swoim starszym bratem Antkiem wyrusza więc na Wybrzeże. Podczas podróży przez Polskę bracia przeżywają różne przygody, zawierają nowe znajomości. Antek, który uchodzi za niepoprawnego podrywacza i króla nocnych lokali, próbuje wprowadzić nieśmiałego Adama w dorosły świat, pokazać mu prawdziwe życie, nauczyć samodzielności i odwagi w podejmowaniu różnych decyzji. Spotkanie z piękną i tajemniczą tancerką Roksaną mocno skomplikuje życie Adama. Ta znajomość pociągnie za sobą całą serię zaskakujących zdarzeń. 04:20 TAŚMY KULTURY - SZMATY CZASU Artystyczne/estradowe (widowisko), 12 min, Polska, 2018 Telewizja Polska istnieje już szmat czasu. Moda istnieje tak długo jak historia ludzkości. Zobaczmy czasy pięknych ubrań i czasy szmat. 04:35 SCENA KLASYCZNA - (45) ALINA MLECZKO Koncert, 39 min, Polska, 2018 Wykonawcy: Alina Mleczko, Hadrian Tabędzki, Piotr Malicki, Grzegorz Bożewicz Scena klasyczna to cykl TVP KULTURA, który prezentuje najciekawszych artystów związanych z muzyką klasyczną. W swojej twórczości nawiązują oni do klasycznych form: pieśni, preludiów, chorału, odczytując je współcześnie i na swój własny sposób. Nagrania odbyły się w studiu telewizyjnym w nowoczesnej oprawie graficznej. Bohaterką kolejnego odcinka Sceny klasycznej jest Alina Mleczko z zespołem w składzie: Alina Mleczko - saksofon sopranowy i altowy; Hadrian Tabędzki - fortepian; Piotr Malicki - gitara i Grzegorz Bożewicz - bandoneon. W programie utwory Carlosa Gardela (aranżacje - Dariusz Łapiński, Piotr Steczek, Piotr Wróbel) 1. Volver 2. El Dia Que me Quieras 3. Por una Cabeza 4. Lejana Tierra Mia 5. La ultima Copa 6. Palomita Blanca