Wiadomość została wysłana.
Regulamin konkursu fotograficznego
1. Tematem konkursu jest wizerunek serca lub serc. Temat potraktuj tak szeroko jak to możliwe. Inspiracji szukaj dosłownie wszędzie. Dopuszczalne są wszelkie techniki wykonania fotografii. Wierzymy w Twoją inwencję i mamy nadzieję, że nas zaskoczysz.
2. Zdjęcia powinny być wykonane własnoręcznie przez Ciebie i związane z tematem konkursu.
3. Zdjęcia można przesyłać na adres: "M jak miłość"
Skrytka pocztowa 10
02-671 Warszawa
Z dopiskiem: "Konkurs fotograficzny"
lub na adres mailowy: serce@film-tv.pl
z załączonym imieniem, nazwiskiem oraz adresem autora.
4a. Zdjęcia wysyłane pocztą mailową prosimy nadsyłać w formacie JPG, w rozmiarze minimum 800x600 pikseli. Pliki w innym formacie i/lub mniejszym rozmiarze nie będą brane pod uwagę. W temacie proszę napisać "Konkurs fotograficzny". W treści maila należy wpisać imię i nazwisko autora, oraz adres i kontakt telefoniczny.
4b. Zdjęcie wysłane pocztą tradycyjną nie może być mniejsze niż w formacie 15x21 cm, na odwrocie fotografii prosimy umieścić imię i nazwisko autora, oraz adres i kontakt telefoniczny.
5. Konkurs rozpoczyna się 15 czerwca i trwa do 15 września 2006 roku (liczy się data stempla pocztowego).
6. Prace konkursowe oceniać będą aktorzy oraz realizatorzy serialu.
7. Nagrodą główną w konkursie jest spotkanie na planie serialu "M jak miłość" z ulubionym aktorem, oraz komplet serialowych gadżetów. Z wycieczki na plan zostanie zrobiony reportaż (wywiad z laureatem i zdjęcia z planu), który umieścimy na stronie internetowej serialu.
Organizatorzy przewidują również nagrody dodatkowe, które zostaną przyznane autorom szczególnie interesujących fotografii.
8. Uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na bezpłatne wykorzystanie prac w celach promocyjnych serialu, na ich publikację w Internecie, rejestrację i wykorzystanie wizerunku autora pracy konkursowej na stronie internetowej serialu oraz w "Kulisach serialu M jak miłość".
9. Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu bez uprzedniego powiadomienia.