Materiał sponsorowany

31. edycja „Reklamy dzieciom”. Zobacz spot akcji charytatywnej Telewizji Polskiej

Spot promocyjny 31. edycji „Reklamy dzieciom”.
Spot promocyjny 31. edycji „Reklamy dzieciom”. W specjalnym bloku reklamowym udział wzięła cała plejada gwiazd oraz... pies Alex. Fot. Waldemar Kompała/TVP
podpis źródła zdjęcia

Tradycyjnie – już po raz 31. – Telewizja Polska wyemituje specjalny blok reklamowy, z którego dochód trafi do potrzebujących dzieci. Przez 30 lat trwania „Reklamy dzieciom” publiczny nadawca zebrał, dzięki wsparciu i zaangażowaniu reklamodawców, ponad 33 mln zł. W spocie promocyjnym tegorocznej odsłony akcji wystąpili m.in.: Halina Frąckowiak, Marek Piekarczyk, Maja Krzyżewska i Jan Górka.

Specjalny blok reklamowy zostanie wyemitowany w TVP1, po głównym wydaniu „Wiadomości” w pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia oraz powtórzony w tym samym paśmie dzień później, 26 grudnia. Zebrane w ten sposób środki trafią do najbardziej potrzebujących dzieci – podopiecznych stowarzyszeń, fundacji, zespołów szkół specjalnych, specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych, domów dziecka czy szkół z oddziałami integracyjnymi.

„Reklama dzieciom” – kto wystąpił w tegorocznym spocie?

Komediodramat „Nietykalni” można obejrzeć w TVP VOD (fot. TVP/ mat. prasowe)

„Nietykalni”. Uwielbiane przez widzów arcydzieło w TVP VOD

Kultura

Spot promocyjny 31. edycji „Reklamy dzieciom”, jak co roku, charytatywnie wsparli aktorzy i muzycy znani z programów Telewizji Polskiej. W materiale emitowanym od 7 grudnia wystąpili: Halina Frąckowiak (jurorka „The Voice Senior”), Marek Piekarczyk (juror „The Voice of Poland”), Maja Krzyżewska (reprezentantka Polski na Eurowizji Junior 2023), Jan Górka (zwycięzca 14. edycji „The Voice of Poland”), Milena Staszuk (znana m.in. z roli królowej Anny Cylejskiej w serialu „Korona królów. Jagiellonowie”), Sebastian Skoczeń (znany m.in. z roli Władysława Jagiełły w serialu „Korona królów. Jagiellonowie”) oraz Karol Dziuba (aktor Teatru Narodowego, któremu popularność przyniosły m.in. role w serialach „Dewajtis” i „O mnie się nie martw”). Gwiazdom w spocie, za którego realizację odpowiadała Joanna Makowska, towarzyszy także pies Alex.

Organizacje, które wspierają 31. edycję „Reklamy dzieciom”
Organizacje, które wspierają 31. edycję „Reklamy dzieciom”

Zobacz spot 31. edycji akcji „Reklama dzieciom”

Biuro Reklamy TVP nadal prowadzi sprzedaż czasu reklamowego bloku – zasady sprzedaży dostępne są na stronie brtvp.pl.

Dochód z

31. edycji „Reklamy dzieciom” podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które złożą prawidłowo wypełniony wniosek do 31 grudnia br. i które do akcji zakwalifikuje komisja ds. darowizn TVP. Więcej informacji o akcji znajdziesz TUTAJ.

Zapoznaj się z aktualną ofertą programową TVP

PG
Więcej na ten temat