Tegoroczna, 32. edycja charytatywnej akcji Telewizji Polskiej „Reklama Dzieciom” zakończyła się imponującym sukcesem. Dzięki zaangażowaniu 20 reklamodawców dochód z ekskluzywnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 i 26 grudnia w TVP1 wyniósł 2 229 000 złotych, co stanowi wzrost o 36 procent w porównaniu z rokiem ubiegłym.
Telewizja Polska od 1993 roku pomaga najbardziej potrzebującym dzieciom. Dzięki hojności reklamodawców przez ponad trzy dekady TVP przekazała na ten cel niemal 37 milionów złotych, wspierając ponad tysiąc beneficjentów – stowarzyszeń, fundacji i innych organizacji. W tym roku do tej imponującej kwoty można doliczyć ponad 2 miliony złotych, które trafią do potrzebujących dzieci.

Wysoka oglądalność i przeznaczenie zebranych środków
Świąteczny blok reklamowy 2024 cieszył się dużym zainteresowaniem widzów. 25 grudnia oglądało go średnio 1 540 730 osób, a 26 grudnia – 1 119 272. Łączny zasięg obu emisji wyniósł 3 081 695 osób.
Cały dochód z tegorocznej edycji zostanie przekazany instytucjom i organizacjom, które złożyły prawidłowo wypełnione wnioski i zostały zakwalifikowane przez komisję ds. darowizn TVP. Środki te będą przeznaczone m.in. na wyposażenie sal rehabilitacyjnych, terapeutycznych oraz dydaktycznych, zakup sprzętu podnoszącego jakość życia dzieci i edukacji młodzieży niepełnosprawnej, doposażenie świetlic socjoterapeutycznych i szkolnych, a także organizację turnusów rehabilitacyjnych i wycieczek.
– Cieszę się, że dzięki wsparciu naszych partnerów biznesowych 32. edycja akcji „Reklama Dzieciom” przyniosła ponad 2,2 mln złotych, które w całości przekażemy potrzebującym dzieciom. To najlepszy wynik od 2006 roku i doskonałe świadectwo niezawodnego partnerstwa oraz zaangażowania firm, które wspólnie z nami pragną pomagać. Serdecznie dziękuję naszym partnerom za ich nieocenioną rolę w tej inicjatywie – powiedział Marcin Gudowicz, dyrektor Biura Reklamy i Marketingu TVP.

Rekordowy dochód i liczba reklamodawców
W porównaniu z ubiegłoroczną edycją, w której uczestniczyło 15 firm, w tym roku liczba reklamodawców wzrosła do 20.

Podziękowania dla darczyńców
Na profilu Bądźmy Razem. TVP na Facebooku pojawił się post, w którym podziękowano wszystkim zaangażowanym w akcję oraz wyrażono wdzięczność widzom, którzy tak licznie zasiedli przed telewizorami, aby obejrzeć tegoroczny spot. Tym samym zapewniono, że cały dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP zostanie przekazany na pomoc potrzebującym dzieciom.
Warto dodać, że w spocie promocyjnym 32. akcji „Reklama Dzieciom” wystąpili: Katarzyna Dowbor, Andrzej Piaseczny, Marta Manowska, Paulina Chylewska, Natasza Urbańska, Joanna Dunikowska-Paź, Robert Stockinger, Robert Janowski oraz Agnieszka Dziekan i Błażej Stencel z „Koła Fortuny”.
Tegoroczny sukces „Reklamy Dzieciom” pokazuje, jak wielką siłę ma wspólne działanie. Każda zebrana złotówka to krok w stronę lepszej przyszłości dla najbardziej potrzebujących.
Więcej informacji o akcji znajdziesz TUTAJ.
Źródło: Dane systemowe TVP