Biuro Reklamy TVP po raz siódmy przeprowadziło przegląd reklam telewizyjnych z udziałem pokolenia 50+. Jak wynika z nowej fali badania, osoby po pięćdziesiątym roku życia występują tylko w co dziesiątej reklamie telewizyjnej. W bloku reklamowym niezmiennie królują dorośli przed pięćdziesiątką »
Biuro Reklamy TVP po raz szósty przeprowadziło badanie reklam telewizyjnych z udziałem pokolenia 50+. Analiza kreacji reklamowych przeprowadzana jest od 2017 roku. W tym roku objęło one 5 700 kreacji wyemitowanych w okresie styczeń – kwiecień. Łącznie w sześciu falach badania przeanalizowano ponad 31 000 kreacji reklamowych emitowanych w polskojęzycznych stacjach telewizyjnych. Badanie inspirowane jest autorskim projektem domu mediowego Wavemaker. Jak wynika z »
Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją badania »
Prezentujemy drugą falę badania o potencjale sponsorskim sportowców i rozgrywek sportowych. Badanie zrealizowane zostało przez IRCenter na zlecenie Biura Reklamy TVP i we współpracy z Media & Marketing Polska. »
Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją badania "Konsument 50+" »
Zachęcamy do zapoznania się z prezentacją ,,Poradnik marketera na nową normalność”.Zebraliśmy w jednym miejscu esencję tego, co wynika z doświadczeń ciężej (i wcześniej) doświadczonych rynków, zawartych w opracowaniach WARC, EGTA, wybranych domów mediowych i naszych partnerów z innych stacji TV w Europie.Pobierz prezentację »