Zapraszamy do zapoznania się z badaniem potencjału sponsorskiego sportowców i drużyn sportowych, którego Biuro Reklamy TVP jest pomysłodawcą oraz partnerem merytorycznym.Pobierz bezpłatny magazyn MMP »
Reklamodawcy na lokowanie produktu i branded content w 2017 roku wydali 92.5 mln zł. W 2018 roku spodziewany jest dwuprocentowy wzrost wydatków, dzięki czemu ich wartość wzrośnie do 94.1 mln zł - wynika z raportu opublikowanego przez Biuro Reklamy TVP. »
Reklamodawcy coraz chętniej informują o swojej stronie internetowej w spotach reklamowych emitowanych w telewizji. Niemalże w co trzeciej reklamie pojawia się adres www reklamodawcy. Ciągle do rzadkości należą spoty, w których reklamodawcy mówią o aplikacji mobilnej lub social media. Znacznie częściej do internetu oraz do aplikacji przekierowują kreacje sprzedażowe, podczas, gdy kreacje wizerunkowe rzadziej zawierają takie odniesienia. »
22 września 2019 w TVP2 na zakończenie I połowy meczu Ekstraklasy Cracovia – Legia wyemitowana została reklama wirtualna marki Fortuna. »
Udział reklam z osobami w wieku 50+ systematycznie rośnie, jednocześnie spada liczba reklam pokazujących osoby dojrzałe w sposób stereotypowy – wynika z badania przeprowadzonego przez Biuro Reklamy TVP. »