Średni czas oglądania programu. Wskaźnik oznaczający średni czas oglądania konkretnego programu lub kanału telewizyjnego przez widzów z określonej grupy celowej określony jako procent dłogości czasu trwania programu.Najprostrza interpretacja ATS to: jaki procent całego programu średnio widziały osoby, które go oglądały przynajmniej przez minutę. »
Kilku lub kilkunastosekundowy materiał wideo promujący firmę lub markę, emitowany przed sponsorowanym przez nią programem i po nim.Treść bilboardów sponsorskich jest regulowana prawnie. Zestaw dobrych praktyk przy tworzeniu bilboardów znajduje się tutaj »
Średni czas oglądania telewizji. Wskaźnik wyrażający przeciętny czas oglądania telewizji lub stacji telewizyjnej w danej grupie celowej. W odróżnieniu od ATS i ATS% bierze pod uwagę wszystkie osoby z grupy, a nie tylko te, które w badanym czasie oglądały telewizję. »
Program telewizyjny lub online przygotowany we współpracy z marketerem (reklamodawcą) nawiązujący bezpośrednio lub pośrednio do marki. Branded content może odwoływać się do marki już w tytule (np. Zziajani dla marki Ziaja) lub w fabule (Zatrzymaj chwile dla marki Voltaren). Zobacz projekt branded content ,,Gra na Maksa" »
Czas antenowy między programami lub wyodrębnionymi częściami pojedynczych programów lub przed materiałem wideo, przeznaczony na zakup oraz emisję spotów reklamowych. W Polsce, w telewizji dozwolona jest emisja maksymalnie 12 minut reklam w godzinie zegarowej. Telewizja Polska, w odróżnieniu od zasadniczej większości stacji komercyjnych, nie przerywa programów reklamami. »
Strategia planowania intensywności kampanii reklamowej polegająca na intensywnej choć niezbyt długiej kampanii reklamowej. W tej strategii dzięki wysokiej częstotliwoci kontaktu w rekamodawcy w szybki sposób mogą zwiększyć świadomość marki lub swojej oferty/promocji. Strategia najczęściej wykorzystywana przy wprowadzaniu marki na rynek lub starcie ważnej (np. nowej) oferty. »