Określona w kampanii liczba kontaktów pojedynczego użytkownika z przekazem reklamowym. Przykładowo capping równy trzy oznacza, że reklama zostanie wyświetlona jednemu użytkownikowi maksymalnie trzy razy. Capping może być określony dla całej kampanii lub dla jednostki czasu (np. jedno wyświetlenie na tydzień). »
Publikowane oficjalnie ceny reklam telelwizyjnych i online. Ceny cennikowe stanowią podstawę, którą powiększa się o wartość dodatkowych usług emisyjnych i zmniejsza o ewentualne opusty i rabaty. Zwiększenie i zmniejszenie ceny może być wyrażone procentowo (w tym przez indeks, przez który jest mnożona podstawa) lub kwotowo. W telewizji indeks jest stosowany m.in. dla różnych długości spotu, zaś wyrażona w procentach dopłata dotyczy wskazanych »
Współczynnik klikalności – termin używany w reklamie internetowej oznaczający stosunek między liczbą kliknięć a wyświetleniami reklamy, który mierzy się w procentach. Im lepiej reklama jest stargetowana i bardziej perswazyjna tym przeważnie osiąga lepszy CTR. »
Odsetek filmów reklamowych wideo, który został obejrzany przez użytknowników w całości, tj. spot nie został wyłączony, pominięty w trakcie oglądania lub nie została zamknięta karta przeglądarki w której się wyświetłał w trakcie jego odtwarzania. »
Model zakupu reklamy w internecie, w którym reklamodawca płaci za każdą wykonaną akcję. Akcją może być zakup, pozostawienie leadu sprzedażowego, zapis na newsletter, ściągnięcie pliku, itp. »
Plik tekstowy niewielkiego rozmiaru zapisany na urządzeniu użytkownika w rezultacie odwiedzenia witryny internetowej. Pliki cookies zawierają dane o użytkowniku umożliwiając zapisywanie ustawień, danych o logowaniu (dzięki czemu do niektórych serwisów nie trzeba się logować przy każdym uruchomieniu przeglądarki internetowej, itp. Pliki cookie odgrywają kluczową rolę przy targetowaniu reklam oraz przy cappingu. Plik tekstowy - ciastko, można usunąć poprzez wykasowanie historii oglądania witryn »