Zakładana minimalna liczba powtórzeń danej reklamy, która zapewni realizację określonych celów marketingowych, reklamowych i mediowych tj. stymulowanie pożądanych reakcji na reklamę, zmianę postaw i zachowań konsumenckich, czy skłonienie do zakupu reklamowanych produktów/usług. Wartość wskaźnika wyrażana jest pod postacią liczby, np. "3+". Wynik taki oznacza, że aby reklama efektywnie oddziaływała na klienta, powinna być obejrzana przez niego co najmniej trzy razy. »
Dynamic Ad Insertion: emisja przekazów reklamowych z wykorzystaniem możliwości wersjonowana reklamy wideo dla różnych grup odbiorców w ramach tych samych strumieni linearnych transmisji na żywo i treści wideo na żądanie. »
Określony przedział godzin. Odnosi się do czasu emisji reklam. Najpopularniejsze dayparty to prime time i off-peak. »
Wskaźnik używany do porównania wydatków reklamowych w telewizji. Porównując siłę komunikacji różnych reklamodawców najczęściej używa się sumy GRP. Daje ona możliwość porówniania liczby osobo-kontaktów. Ponieważ GRP jednakowo traktuje spoty o różnej długości to nie mówi nic o tym jaka była wartość inwestycji reklamowej. Dlatego w telewizji używa się wskaźnika Eq 30" GRP. Suma GRP poszczególnych emisji ważona jest indeksem czasu trwania spotów. »
Technologia opracowana przez firmę Macromedia, w późniejszym czasie wykupiona przez firmę Adobe umożliwiająca interaktywną animację, wykorzystywana do produkcji form reklamowych prezentowanych w Internecie. Obecnie nie wspierana przez większość twórców przeglądarek internetowych. Jej funkcjonalności są zazwyczaj realizowane przez reklamę HTML5. »
Model zakupu reklamy w której reklamodawca płaci za wskaany okres wyświetlania reklamy. Koszt reklamy zależy od czasu wyświetlania reklamy (np. 1 dzień) a nie od liczby kontaktów z reklamą. »