1. Odsetek grupy celowej, który miał kontakt z pojedynczą emisją reklamy. Wartość podawana zwyczajowo bez znaku procent. Przykładowo, jeżeli emisja reklamy miała 2 GRP oznacza to, że z tą konkretną emisją reklamy kontakt miał 2 proc. grupy celowej. 2. Suma intensywności pojedynczych emisji reklam. GRP jest miarą intensywności kampanii. GRP jest miarą osobokontaktów z reklamą, przy czym wyrażonych nie w liczbie osób »
Demograficznie zdefiniowana grupa celowa, która jest podstawą do rozliczania kampanii reklamowych w telewizji. W Telewizji Polskiej podstawową grupą komercyjną jest: wszyscy w wieku 7-74 oraz wszyscy w wieku 16-59. »
To zbiór osób będących potencjalnymi konsumentami produktu, do których bezpośrednio kierowany jest odpowiednio formułowany przekaz reklamowy. Wybór grupy celowej dokonywany jest na podstawie analizy prawdopodobieństwa występowania określonych cech demograficznych (wiek, płeć, miejsce zamieszkania) oraz psychograficznych (np. modelu konsumpcji, stylu życia).Do określenia grupy celowej najczęściej używa się danych własnych reklamodawcy z prowadzonych badań nad grupą odbiorców produktu/usługi lub z danych z badania TGI. »
Element graficzny lub tekst po kliknięciu w który użytkownik zostanie przeniesiony w miejsce określone w adresie (URL). »
Język programowania służący do tworzenia stron internetowych będący rowinięciem wcześniejszych wersji w tym HTML4. Język HTML5 z uwagi na szybsze i bezpieczniejsze przetwarznie multimediów stał się podstawowym językiem w jakim tworzy się reklamy interaktywne wypierając popularny wcześniej system Flash (Adobe). »
Jest to czynnik, o jaki należy pomnożyć wartość ceny dla spotu 30”, by otrzymać cenę dla innej długości filmu reklamowego. »