Przygotowany przez reklamodawcę lub jego agencję reklamową materiał reklamowy. Standardy dotyczące kreacji reklamowych są określone. W TVP obowiązują normy techniczne, prawne i językowe jakie musi spełnić kreacja. Dodatkowo TVP jest sygnatariuszem standardu reklam IAB (reklama w internecie). »
Lokowanie produktu to niestandardowa forma reklamy, polegająca na umieszczeniu produktu reklamowego w środku określonego przekazu, tak aby zwiększyć świadomość marki u odbiorcy, a także stworzyć z nią pozytywne skojarzenia. »
Proces planowania obecności marki w mediach nakierunkowany na osiągnięcie określonego celu mediowego przy możliwie najniższych kosztach. »
Plan emisji kampanii reklamowej w mediach. Media plan w zależności od medium będzie się różnił, choć pewne cechy będzie mieć wspólne, np. termin kampanii, grupa docelowa, parametry grupy odbiorców: jej liczebność, częstotliwość kontaktu, itp. »
Akcja użytkownika polegająca na najechaniu kursorem myszki na kreację reklamową. Kreacje rich-mediowe dają możliwość reakcji na taką akcję. Najczęściej stosowanymi są odkrywanie ukrytej treści, odkrywanie dodatkowych informacji, itp. Akcja mouse over wywołuje reację bez konieczności klikania w kreację. »
Wyświetlenie przez przeglądarkę internetową użytkownika dowolnej strony internetowej. Liczba odsłon nie jest równa liczbie odsłon reklamy ponieważ nie zawsze reklama jest emitowana.Podobnie liczba odsłon strony nie równa się liczbie wizyt. W czasie jednej wizyty użytkownik może zrobić jedną lub więcej odsłon stron (podstron). »