Czas poza prime-time, zazwyczaj z niższą oglądalnością. Najczęściej definiowany jako czas do godz. 18 oraz po godz. 23.00. Zazwyczaj reklamy w off-peak są tańsze (niższe CPP) niż w prime-time. »
Miara intensywności kontaktu z reklamą. OTS mówi o tym ile razy średnio osoba z grupy celowej miała kontakt z reklamą wśród osób, które widziały reklamę przynajmniej jeden raz. OTS najłatwiej wyliczyć jako iloraz liczby GRP oraz zasięgu kampanii. »
Reklama w formie graficznej emitowana nad treścią lub nad materiałem wideo podczass emisji tego materiału. Prawie zawsze jest reklamą klikalną. »
Reprezentatywna dla społeczeństwa pod względem socjo-demograficznym grupa gospodarstw domowych objęta elektronicznym pomiarem wielkosci widowni - badaniem telemetrycznym. Zachowania telewizyjne respondentów, zwanych panelistami, są rejestrowane i przesyłane do agencji badawczej w celu ekstrapolacji statystycznej na całe społeczeństwo. »
Ogólnodostępny zbiór zasad handlowych publikowany przez nadawców i wydawców. Stanowi on bazę i podstawę do zawierania umów na emisję reklamy. Zasady handlowe w Telewizji Polskiej są aktualizowane i publikowane raz do roku. »
Czas o najwyższej oglądalności telewizji. Najczęściej (choć nie zawsze) definiowany jako godziny 18-23. Reklamy w czasie prime-time -z uwagi na to, że jednorazowo docierają do większej niż przeciętnie liczby widzów, w tym do osób oglądających telewizję krócej niż średnia (TV light viewers) a przez to lepiej budują zasięg kampanii - zazwyczaj są droższe (wyższe CPP) od reklam w off-peaku. »