Wskaźnik dopasowania medium (stacji telewizyjnej, programu, danej strony, aplikacji) do grupy celowej. Affinity Indeks obliczany jest jako iloraz wskaźnika oglądaności w grupie celowej do analogicznego wskaźnika dla całej populacji lub grupy odniesienia. Affinity Indeks można obliczyć zaróno dla całego medium (telewizja, internet, prasa…), poszczególnych stacji telewizyjnych, witryn, ale też dla wybranego spotu, czy kampanii reklamowej.Affinity Indeks wyrażany najczęściej jest jako indeks (wartość »
Wykonana przez użytkownika czynność w kontakcie z kreacją reklamową. Akcją najczęściej jest kliknięcie, ale też może być najechanie myszką (mouse over), wypełnienie formularza, czy dokonanie zakupu. »
Działanie (akcja) wykonywane po wcześniejszym klinięciu w kreację. Analiza działań post-click jest jedną z podstawiowych analiz konwersji reklamowych. Analiza post-click dostępna jest w większości systemów analitycznych (np. Google Analytics) i dostarcza wiedzy o dalszym zachowaniu odbiorcy. Przykłądowo analizą post-click są analizy sprzedaży, czasu spędzonego na stronie docelowej, ścieżki użytkownika w zależności od kreacji z którą nastąpił kontakt w postaci kliknięcia. »
Działanie bądź działania wykonane w reakcji na obejrzaną kreację reklamową. Mierzalne efekty post-view to np. bezpośrednie wejścia na stronę www, czy wzrost świadomości marki lub oferty. W internecie analizie mogą być poddani użytkownicy, którzy miały kontakt z reklamą, niezależnie od tego czy dokonały kliknięcia reklamy. »
Wskaźnik opisujący średnią wielkość widowni oglądającej konkretny program lub kanał telewizyjny w dowolnie określonym odcinku czasu. Wskaźnik może odnosić się do całej populacji lub do określonej grupy celowej. AMR dla programu oblicza się jako średnią wartość z każdej minutowej oglądalności z czasu trwania całego programu.AMR może być wyrażony jako wartość całkowita lub jako procent grupy celowej. »
Średni czas oglądania programu. Wskaźnik oznaczający średni czas w minutach oglądania konkretnego programu lub kanału telewizyjnego przez widzów z określonej grupy celowej. Najprostrza interpretacja ATS to: ile minut programu średnio zobaczyły osoby, które choć przez minutę go widziały. »