Termin określający porę dnia lub przedział czasu, w którym medium gromadzi największą widownię w ramach całkowitego dziennego czasu nadawania. W przypadku większości stacji telewizyjnych "prime-time" obejmuje przedział pomiędzy 19:00-22:00. Lorem lipsu ATV – zróbmy próbę linkowania do tego hasła – słownik ma działać na zasadzie wiki. »
Reklamodawcy na lokowanie produktu i branded content w 2017 roku wydali 92.5 mln zł. W 2018 roku spodziewany jest dwuprocentowy wzrost wydatków, dzięki czemu ich wartość wzrośnie do 94.1 mln zł - wynika z raportu opublikowanego przez Biuro Reklamy TVP. »
Forma zakupu reklamy w której sprzedający (stacja telewizyjna) ponosi odpowiedzialność za liczbę dostarczonych GRP. W tej formie sprzedaży nadawca nie grawarantuje czasu emisji reklam ani liczby emisji. Sprzedaż pakietowa zawsze odbywa się w ustalonej grupie celowej, najczęściej w grupie komercyjnej. W TVP zakup pakietowy gwarantują zlecenia KZP. Cena zakupu pakietowego zależy od: kosztu bazowego, miesiąca emisji, udziale primie-time i off-peak, długości spotu »
12 kwietnia Biuro Reklamy TVP zorganizowało konferencję „Silver is the New Black”, poświęconą grupie 50+. »
Reklamodawcy coraz chętniej informują o swojej stronie internetowej w spotach reklamowych emitowanych w telewizji. Niemalże w co trzeciej reklamie pojawia się adres www reklamodawcy. Ciągle do rzadkości należą spoty, w których reklamodawcy mówią o aplikacji mobilnej lub social media. Znacznie częściej do internetu oraz do aplikacji przekierowują kreacje sprzedażowe, podczas, gdy kreacje wizerunkowe rzadziej zawierają takie odniesienia. »
ATV to wskaźnik wykorzystywany w badaniach telemetrycznych do określenia średniej długości czasu oglądania telewizji w wybranym okresie (tygodniu, miesiącu, roku). Wskaźnik ten wyrażony jest w godzinach i minutach; podawany jest na podstawie szacowania czasu oglądania telewizji przez wszystkich uczestników widowni objętych badaniem telemetrycznym. »