Wskaźnik wyrażający w procentach lub wartościach absolutnych wielkość grupy celowej, która zetknie się z reklamą z co najmniej efektywną częstotliwością. »
Udział reklam z osobami w wieku 50+ systematycznie rośnie, jednocześnie spada liczba reklam pokazujących osoby dojrzałe w sposób stereotypowy – wynika z badania przeprowadzonego przez Biuro Reklamy TVP. »
Udział w sprzedaży przez danego producenta lub markę w danej kategorii produktowej. Miara pozwalająca na analizę skuteczności działań marketera w tym skuteczności komunikacji. Zmienna często zestawiana z SOV i SOS. »
Wykonana przez użytkownika czynność w kontakcie z kreacją reklamową. Akcją najczęściej jest kliknięcie, ale też może być najechanie myszką (mouse over), wypełnienie formularza, czy dokonanie zakupu. »
W najnowszej kampanii marketingowej “Dostęp do przeszłości” Columbus, największy dostawca fotowoltaiki w Polsce, wraca do lat 90. i promuje się w Telegazecie, popularnym nośniku reklamowym tamtej dekady. »
Marka Lego zareklamowała swoje klocki w Telegazecie. Wszystko po to, by reklam tych nie zobaczyły przypadkiem dzieci i młodzież. Bo tym razem chodzi o bardzo specyficzne zestawy klocków: te dla dorosłych. »