Działanie (akcja) wykonywane po wcześniejszym klinięciu w kreację. Analiza działań post-click jest jedną z podstawiowych analiz konwersji reklamowych. Analiza post-click dostępna jest w większości systemów analitycznych (np. Google Analytics) i dostarcza wiedzy o dalszym zachowaniu odbiorcy. Przykłądowo analizą post-click są analizy sprzedaży, czasu spędzonego na stronie docelowej, ścieżki użytkownika w zależności od kreacji z którą nastąpił kontakt w postaci kliknięcia. »
Działanie bądź działania wykonane w reakcji na obejrzaną kreację reklamową. Mierzalne efekty post-view to np. bezpośrednie wejścia na stronę www, czy wzrost świadomości marki lub oferty. W internecie analizie mogą być poddani użytkownicy, którzy miały kontakt z reklamą, niezależnie od tego czy dokonały kliknięcia reklamy. »
Wskaźnik opisujący średnią wielkość widowni oglądającej konkretny program lub kanał telewizyjny w dowolnie określonym odcinku czasu. Wskaźnik może odnosić się do całej populacji lub do określonej grupy celowej. AMR dla programu oblicza się jako średnią wartość z każdej minutowej oglądalności z czasu trwania całego programu.AMR może być wyrażony jako wartość całkowita lub jako procent grupy celowej. »
Średni czas oglądania programu. Wskaźnik oznaczający średni czas w minutach oglądania konkretnego programu lub kanału telewizyjnego przez widzów z określonej grupy celowej. Najprostrza interpretacja ATS to: ile minut programu średnio zobaczyły osoby, które choć przez minutę go widziały. »
Średni czas oglądania programu. Wskaźnik oznaczający średni czas oglądania konkretnego programu lub kanału telewizyjnego przez widzów z określonej grupy celowej określony jako procent dłogości czasu trwania programu.Najprostrza interpretacja ATS to: jaki procent całego programu średnio widziały osoby, które go oglądały przynajmniej przez minutę. »
Kilku lub kilkunastosekundowy materiał wideo promujący firmę lub markę, emitowany przed sponsorowanym przez nią programem i po nim.Treść bilboardów sponsorskich jest regulowana prawnie. Zestaw dobrych praktyk przy tworzeniu bilboardów znajduje się tutaj »