Średni czas oglądania telewizji. Wskaźnik wyrażający przeciętny czas oglądania telewizji lub stacji telewizyjnej w danej grupie celowej. W odróżnieniu od ATS i ATS% bierze pod uwagę wszystkie osoby z grupy, a nie tylko te, które w badanym czasie oglądały telewizję. »
Program telewizyjny lub online przygotowany we współpracy z marketerem (reklamodawcą) nawiązujący bezpośrednio lub pośrednio do marki. Branded content może odwoływać się do marki już w tytule (np. Zziajani dla marki Ziaja) lub w fabule (Zatrzymaj chwile dla marki Voltaren). Zobacz projekt branded content ,,Gra na Maksa" »
Czas antenowy między programami lub wyodrębnionymi częściami pojedynczych programów lub przed materiałem wideo, przeznaczony na zakup oraz emisję spotów reklamowych. W Polsce, w telewizji dozwolona jest emisja maksymalnie 12 minut reklam w godzinie zegarowej. Telewizja Polska, w odróżnieniu od zasadniczej większości stacji komercyjnych, nie przerywa programów reklamami. »
Strategia planowania intensywności kampanii reklamowej polegająca na intensywnej choć niezbyt długiej kampanii reklamowej. W tej strategii dzięki wysokiej częstotliwoci kontaktu w rekamodawcy w szybki sposób mogą zwiększyć świadomość marki lub swojej oferty/promocji. Strategia najczęściej wykorzystywana przy wprowadzaniu marki na rynek lub starcie ważnej (np. nowej) oferty. »
Określona w kampanii liczba kontaktów pojedynczego użytkownika z przekazem reklamowym. Przykładowo capping równy trzy oznacza, że reklama zostanie wyświetlona jednemu użytkownikowi maksymalnie trzy razy. Capping może być określony dla całej kampanii lub dla jednostki czasu (np. jedno wyświetlenie na tydzień). »
Publikowane oficjalnie ceny reklam telelwizyjnych i online. Ceny cennikowe stanowią podstawę, którą powiększa się o wartość dodatkowych usług emisyjnych i zmniejsza o ewentualne opusty i rabaty. Zwiększenie i zmniejszenie ceny może być wyrażone procentowo (w tym przez indeks, przez który jest mnożona podstawa) lub kwotowo. W telewizji indeks jest stosowany m.in. dla różnych długości spotu, zaś wyrażona w procentach dopłata dotyczy wskazanych »