Model zakupu reklamy w którym reklamodawca płaci za liczbę wyświetleń. Wyświetlenia reklamy zliczane są przez adserwer. Koszt reklamy uzależniony jest od formaty reklamowego, od ograniczeń dotyczących targetowania oraz cappingu, itp. Koszt CPM podawany jest jako cena za każde tysiąc wyświetleń (cost per mille - koszt za tysiąc). »
Skumulowany zasięg. Wskaźnik określający jaki jest łączny zasięg poszczególnych emisji programu w określonym czasie. Może również służyć do analizy zasięgu stacji w danym czasie. Wskaźnik używany również do analizy kampanii reklamowych. Wówczas jego interpretacja to liczba (lub procent) osób z grupy celowej, która widziała przynajmniej jedną emisję reklamy. Uwaga, wskaźnik bywa mylony ze wskaźnikiem dziennego zasięgu - Reach »
Cena płacona przez reklamodawcę za ekspozycję reklamy liczbie osób równej 1 proc. grupy rozliczeniowej czyli za 1 GRP. CPP jest miarą kosztu zakupu reklamy telewizyjnej odniesiona do wielkości widowni. Niektórzy nadawcy, w tym TVP, publikują ceny CPP, stosując jawną politykę cenową. W odróżnieniu od CPM wskaźnik CPP uwzględnia grupę celową za dotarcie do której reklamodawca płaci stacji telewizyjnej. Na koszt zakupu wpływ »
Miara kosztu zakupu reklamy telewizyjnej odniesiona do wielkosci widowni wyrażonej w tysiącach osób. CPT jest najczęsciej używana do porównania kosztów w róznych krajach (ponieważ CPP nie uwzględnia różnej liczebności identycznych grup demograficznych w różnych krajach). Odpowiednikiem CPT w internecie jest CPM (nazwy często używane zamiennie), aczkolwiek CPM dotyczy dowolnych osób, a nie ściśle określonych demograficznie, a CPT najczęściej dotyczy osób z grupy »
Zakładana minimalna liczba powtórzeń danej reklamy, która zapewni realizację określonych celów marketingowych, reklamowych i mediowych tj. stymulowanie pożądanych reakcji na reklamę, zmianę postaw i zachowań konsumenckich, czy skłonienie do zakupu reklamowanych produktów/usług. Wartość wskaźnika wyrażana jest pod postacią liczby, np. "3+". Wynik taki oznacza, że aby reklama efektywnie oddziaływała na klienta, powinna być obejrzana przez niego co najmniej trzy razy. »
Dynamic Ad Insertion: emisja przekazów reklamowych z wykorzystaniem możliwości wersjonowana reklamy wideo dla różnych grup odbiorców w ramach tych samych strumieni linearnych transmisji na żywo i treści wideo na żądanie. »