Proces planowania obecności marki w mediach nakierunkowany na osiągnięcie określonego celu mediowego przy możliwie najniższych kosztach. »
Plan emisji kampanii reklamowej w mediach. Media plan w zależności od medium będzie się różnił, choć pewne cechy będzie mieć wspólne, np. termin kampanii, grupa docelowa, parametry grupy odbiorców: jej liczebność, częstotliwość kontaktu, itp. »
Akcja użytkownika polegająca na najechaniu kursorem myszki na kreację reklamową. Kreacje rich-mediowe dają możliwość reakcji na taką akcję. Najczęściej stosowanymi są odkrywanie ukrytej treści, odkrywanie dodatkowych informacji, itp. Akcja mouse over wywołuje reację bez konieczności klikania w kreację. »
Wyświetlenie przez przeglądarkę internetową użytkownika dowolnej strony internetowej. Liczba odsłon nie jest równa liczbie odsłon reklamy ponieważ nie zawsze reklama jest emitowana.Podobnie liczba odsłon strony nie równa się liczbie wizyt. W czasie jednej wizyty użytkownik może zrobić jedną lub więcej odsłon stron (podstron). »
Czas poza prime-time, zazwyczaj z niższą oglądalnością. Najczęściej definiowany jako czas do godz. 18 oraz po godz. 23.00. Zazwyczaj reklamy w off-peak są tańsze (niższe CPP) niż w prime-time. »
Miara intensywności kontaktu z reklamą. OTS mówi o tym ile razy średnio osoba z grupy celowej miała kontakt z reklamą wśród osób, które widziały reklamę przynajmniej jeden raz. OTS najłatwiej wyliczyć jako iloraz liczby GRP oraz zasięgu kampanii. »