Strategia planowania intensywności kampanii reklamowej polegająca na stałej obecności z przekazem reklamowym, ale o niskiej intensywności. W tej strategii dzięki stałej obecności marki w mediach może ona przy ograniczonych środkach utrzymać swoje wskaźniki rozpoznawalności. Strategia często stosowana przez marki z kategorii FMCG. »
System automatycznego zakupu reklam w internecie. System ten opiera się o platformy wydawców (SSP) oraz reklamodawców (DSP). Często wspierany danymi zewnętrznymi (DMP). Pozwala na automatyczną licytację powierzchni reklamowych w czasie rzeczywistym. »
Emisja kampanii reklamowej na losowo wybranych witrynach w ramach jednakowej kategorii tematycznej. »
Emisja kampanii reklamowej na losowo wybranych witrynach sieci reklamowej. »
Emisja kampanii reklamowej na losowo wybranych stronach wybranej witryny. »
Wprowadzone przez większość nadawców obecnych w Polsce samoograniczenie dotyczące reklamowania produktów zawierających wysoką ilość składników, których nadmierna obecność w codziennej diecie jest niewskazana. Samoregulacja, mającą na celu ochronę małoletnich widzów, stała się wzorcowym przykładem dla innych tego typu przedsięwięć oraz została nagrodzona przez EASA Alliance. »