Zmienna wskazująca średni udział w oglądalności danego programu lub kanału telewizyjnego przez określonego widza w porównaniu z całą populacją lub ze wszystkimi osobami z grupy celowej, które oglądają telewizję w określonym odcinku czasu. Wartość wskaźnika wyrażana jest w procentach i stanowi iloraz średniego ratingu analizowanego kanału w danym czasie (AMR) oraz średniej oglądalności minutowej w analogicznym odcinku czasu dla całej telewizji (TVR).Dzięki »
Zbiór stron internetowych i aplikacji w jakiej wyświetlane są reklamy. W sieci reklamowej mogą znajdować się strony własne sprzedawcy oraz strony partnerów nie wydawane przez sprzedawcę. »
Ciąg znaków umieszczony w kodzie emisyjnym kreacji pozwalający na dokładne zliczenie liczby emisji, kliknięć lub jakichkolwiek innych interakcji uprzednio zdefiniowanych (np.: rozwinięcie kreacji). Kody zliczające są odpowiedzialne m.in. za statystyki wyświetleń, klikalności, ale też widoczności reklamy, czy czasu "completion rate" w reklamie wideo. »
Wskaźnik określający udział wydatków danego produktu w ramach swojej kampanii w stosunku do wydatków całej kategorii, do której ten produkt należy. Miara pozwalająca na analizę układu sił reklamodawców w obrębie danego sektora, częto w zestawieniu z SOM. »
Udział w zakupionych GRP przez daną kategorię reklamodawców lub przez dane stacje telewizyjne. Miara pozwalająca na analizę siły komunikowania reklamodawców w obrębie danego sektora, częto w zestawieniu z SOM. »
Forma promocji marki polegającą na finansowym lub rzeczowym wsparciu dla programu. Sponsor programu oznaczany jest przez bilboard reklamowy o długości zazwyczaj 8 sekund. Treść bilboardów sponsorskich jest regilowana prawem. »