Reklama, najczęściej zagadkowa, będąca zapowiedzią właściwego, głównego przekazu reklamowego. Emisja teasera ma na celu zaciekawienie odbiorcy, który oczekuje na wyjasnienie i rozwinięcie przekazu. »
Biuro Reklamy TVP po raz siódmy przeprowadziło przegląd reklam telewizyjnych z udziałem pokolenia 50+. Jak wynika z nowej fali badania, osoby po pięćdziesiątym roku życia występują tylko w co dziesiątej reklamie telewizyjnej. W bloku reklamowym niezmiennie królują dorośli przed pięćdziesiątką »
Elektroniczny, zdalny pomiar oglądalności telewizji. Typowe badanie telemetryczne opiera się o sondaż założycielski, tj. określenie na bazie dostępnych danych (np. GUS) oraz wywiadów struktury badanej społeczności. Badania telemetryczne opierają się o respondentów, których zachowania telewizyjne rejestruje telemetr, tj. urządzenie do automatycznego kolekcjoniowania i przesyłania danych do centrum badawczego. Źródłem dobrych praktyk w zakresie telemetrii jest dokument GGTAM (Global Guidelines of Television Audience »
Biuro Reklamy TVP po raz szósty przeprowadziło badanie reklam telewizyjnych z udziałem pokolenia 50+. Analiza kreacji reklamowych przeprowadzana jest od 2017 roku. W tym roku objęło one 5 700 kreacji wyemitowanych w okresie styczeń – kwiecień. Łącznie w sześciu falach badania przeanalizowano ponad 31 000 kreacji reklamowych emitowanych w polskojęzycznych stacjach telewizyjnych. Badanie inspirowane jest autorskim projektem domu mediowego Wavemaker. Jak wynika z »
Target Group Index. Badanie konsumpcji dóbr, usług i mediów realizowane przez MillwardBrown. Dzięki szerokiemu i stałemu badaniu marek (ok. 300 kategoriii i 3500 marek) badanie jest najczęściej używanym narzędziem do określania grup celowych i wyznaczania podstawowej konsumpcji mediów na potrzeby strategii mediowych i planowania mediów. TGI przedstawia szerokie charakterystyki grup celowych: profil demograficzny, profil konsumencki, profil lifestyle'owy i psychograficzny, profil mediagraficzny. »
Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją badania »