• Wyślij znajomemu
    zamknij [x]

    Wiadomość została wysłana.

     
    • *
    • *
    •  
    • Pola oznaczone * są wymagane.
  • Wersja do druku
  • -AA+A

„Wiadomości” TVP1 i TVP INFO liderami

12:44, 01.12.2015
„Wiadomości” TVP1 i TVP INFO liderami „Wiadomości” TVP1 są zdecydowanym liderem wśród programów informacyjnych. W listopadzie średnia widownia „Wiadomości” wyniosła 4 mln 41 tys. osób (przy udziałach 25,2 proc) i była wyższa od „Faktów” TVN o ponad pół miliona! W porównaniu z listopadem ubiegłego roku „Wiadomości” zyskały 40 tys. widzów.

„Wiadomości” TVP1 są zdecydowanym liderem wśród programów informacyjnych. W listopadzie średnia widownia „Wiadomości” wyniosła 4 mln 41 tys. osób (przy udziałach 25,2 proc) i była wyższa od „Faktów” TVN o ponad pół miliona! W porównaniu z listopadem ubiegłego roku „Wiadomości” zyskały 40 tys. widzów.

Logo
Logo

Podziel się:   Więcej
W sierpniu br., czyli na samym początku kadencji, prezes Zarządu TVP Janusz Daszczyński podjął decyzję o zmianie formuły „Wiadomości” zrywając z ich tabloidyzacją i epatowaniem sensacją. Dane telemetryczne potwierdzają trafność tej decyzji.

- Wbrew opiniom wielu ekspertów zmienione „Wiadomości” nie tylko nie tracą, ale zyskują nowych widzów. Jest ogromne zapotrzebowanie na program informacyjny, który w poważny i analityczny sposób traktuje otaczającą nas społeczno–polityczną rzeczywistość - mówi Tomasz Sygut, szef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.

Zwracają również uwagę znakomite wyniki TVP INFO, które to umacnia się na pozycji lidera kanałów informacyjnych, także zwiększając w ramówce jesiennej widownię i udziały.

W listopadzie kanał TVP INFO każdego dnia oglądało średnio 286 tys. osób przy udziałach 4 proc. To o ponad procent więcej niż w listopadzie ubiegłego roku. W listopadzie 2014 r. średnia widownia TVP INFO wyniosła 201 tys. osób przy udziałach 2,9 proc.

Kanały informacyjne stacji komercyjnych miały w listopadzie br. roku mniejszą widownię i udziały. TVN 24 oglądało średnio 255 tys. osób (udziały 3,6 proc.), a Polsat News – 88 tys. (udziały 1,2 proc.).

Spośród nadawanych programów w minionym miesiącu największym zainteresowaniem widzów TVP INFO cieszyły się: „Teleexpress Extra” – (1 561 tys. – 15 listopada), „Minęła 20.” (981 tys. – 22 listopada), „Dziś Wieczorem” (970 tys.- 22 listopada), „Dziś Wieczorem” (951 tys. – 15 listopada) i expose premier Beaty Szydło (934 tys. – 18 listopada).

Centrum Informacji TVP