Forma sprzedaży reklamy dająca 100% gwarancję ceny, dnia i godziny emisji. Największa dostępność zasobów reklamowych, pełna kontrola nad kształtem media planu niezależnie od okoliczności. Cennik »
Klientom, którzy zadeklarują na 2024 przynajmniej 8 mln rocznie i dla wydatków w TVP1 i TVP2 dodatkowo 100% udziału cennika, gwarantujemy utrzymanie publikowanej poniżej średniej arytmetycznej ceny cennikowej ( TVP1 + TVP2) dla pasm 06:00 - 26:00. »
Forma sprzedaży reklamy dająca możliwość rozliczenia kampanii reklamowej według jej efektywności (wyrażonej w GRP) w danej grupie celowej. Punkty GRP są umowną jednostką określającą widownię spotu reklamowego. Stała cena kosztu za punkt jest transparentną i korzystną cenowo alternatywą dla cennika. »
Prosta i wygodna forma zakupu większej liczby emisji, bez zbędnego komplikowania procesu sprzedaży i rozliczenia. Szczególnie polecana w powtarzalnych kampaniach w antenach tematycznych o niewielkim zróżnicowaniu wielkości widowni w ciągu doby. »
Format reklamowy emitowany najczęściej w górnej części serwisu (istnieje możliwość emisji również między poszczególnymi modułami wybranych serwisów). Nieinwazyjny, klikalny format, który może przekierować na stronę wskazaną przez reklamodawcę. Baner może mieć formę statyczną bądź animowaną, może być w nim również „zaszyty” spot wideo. . »
BumperZaskocz widzów płynnym przejściem od oprawy bloku reklamowego do Twojej reklamy. Zwiększ szansę na wyższy poziom uwagi niż przy standardowej reklamie.Reklama wariantowaChcesz pogratulować polskiej drużynie bezpośrednio po zwycięskim dla niej meczu? A jeśli jednak trzeba będzie pocieszyć kibiców po przegranej? Gdy korzystasz z reklamy wariantowej po prostu przesyłasz nam różne wersje swojego filmu, a my emitujemy taką, która współgra z wybranym przez »