»
Instagram jest obecnie bardzo mocno zyskującym na popularności medium, poszerzając swój zasięg głównie wśród młodych odbiorców, ale również w coraz starszej grupie użytkowników. Tworzymy nowoczesny i atrakcyjni wizualnie kontent, angażujący dużą liczbę internautów na naszych dedykowanych różnym serwisom i programom kontach instagramowych. Istnieje możliwość stworzenia postów szytych pod oczekiwania klienta, konkursów, relaccji live oraz zakulisowych materiałów w instastory, linkujących do materiałów redakcyjnych. »
Reklama „przyklejona” do dolnej krawędzi ekranu urządzenia, która jest widoczna dla odwiedzających również podczas przewijania strony.Reklama zajmuje ok. 30% ekranu i wyłącza się automatycznie po upływie 7”. Rozmiar 640x320. »
Spot reklamowy emitowany przed, w trakcie lub po materiałach wideo.Emisja – wszystkie serwisy tvp.pl (desktop, mobile) plus Aplikacja TVP Info, TVP Sport, TVP VOD (Android, IOS, SMART TV). »
Forma reklamowa emitowana w trybie pełnoekranowym, na warstwie (layer), na urządzeniach mobilnych. Kreacja emituje się w pionie, jej rozmiar jest skalowalny. Klikniecie w interstitial powoduje przekierowanie na adres docelowy . Do kreacji w formie statycznej dodawany jest przycisk „zamknij”, którego użycie pozwala na wcześniejsze zamknięcie kreacji reklamowej. »
Reklama w formie dwóch bocznych belek expandowanych. Po najechaniu na nie kursorem myszy, belki rozwijają się w kierunku środka serwisu. Emisja - sport.tvp.pl, tvp.info, pytanienasniadanie.tvp.pl. »