Jednym z najlepszych źródeł informacji jest obecnie Twitter, gdzie na bieżąco internauci omawiają to co się dzieje w kraju czy na świecie.. W Telewizji Polskiej wraz z redakcjami tworzymy dedykowany dla klienta kontent, który zachęca użytkownika do przeglądania naszych profili. Twitter pozwala internautom być na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami ze świata m.in. wydarzeń sportowych lub politycznych. »
Forma reklamowa emitowana w trybie pełnoekranowym, na warstwie (layer), na urządzeniach mobilnych. Kreacja emituje się w pionie, jej rozmiar jest skalowalny. Klikniecie w interstitial powoduje przekierowanie na adres docelowy . Do kreacji w formie statycznej dodawany jest przycisk „zamknij”, którego użycie pozwala na wcześniejsze zamknięcie kreacji reklamowej. »
Reklama w formie dwóch bocznych belek expandowanych. Po najechaniu na nie kursorem myszy, belki rozwijają się w kierunku środka serwisu. Emisja - sport.tvp.pl, tvp.info, pytanienasniadanie.tvp.pl. »
Jest formą promocji pozwalającą na stworzenie związku miedzy marką Sponsora, a sponsorowaną audycją. Bezpośrednie sąsiedztwo z audycją i niewielka długość bloku sponsorskiego owocują większym zaangażowaniem widza. Planowania emisji wskazań sponsorskich jest nieomal tak proste, jak w przypadku klasycznych bloków reklamowych ze względu na możliwość wykorzystania zwiastunów sponsorowanych audycji. »
Reklama wyświetlana w górnej i dolnej części playera (desktop,mobile) w formie statycznej, składająca się z dwóch plików. Format emitowany na serwisach: pytanienasniadanie.tvp.pl, sport.tvp.pl, tvp.info. »
Spot reklamowy z nakładkami graficznymi, emitowany przed, w trakcie lub po materiałach wideo. »