Reklama w formie prostokąta emitowana w prawej szpalcie strony lub pod trzecim wersem tekstu artykułu (zależnie od miejsca emisji). Może mieć postać statyczną lub animowaną »
Format reklamowy w postaci prostokąta, emitowany w aplikacjach oraz na stronach mobilnych TVP, znajduje się pod modułami strony. Klikniecie w mobiboard powoduje przekierowanie do adresu docelowego kreacji. »
Format reklamowy w postaci prostokąta emitowana w górnej części strony. Banner jest skalowany- dopasowuje się do rozdzielczości ekranu i szerokości okna przeglądarki w którym jest emitowany, zachowując jednocześnie swoją proporcję. Format może być klikalny i przekierowywać na stronę wskazaną przez reklamodawcę. Może mieć formę statyczną bądź animowaną. »
Facebook to agregat treści związanych z programami oraz serwisami Telewizji Polskiej, a także miejsce do wymiany poglądów, czy uczestnictwa w wielu grach i zabawach. Wraz z redakcjami tworzymy dedykowany dla klienta kontent np.: konkursy, relacje live, zakulisowe materiały itd. umieszczając go na wybranych profilach. Telewizja Polska ma w swoim portoflio kilkadziesiąt profili o bardzo dużych zasięgach: m.in. Pytanie na Śniadanie, TVP SPORT, »
Format reklamowy w postaci kwadratu, emitowany w aplikacjach oraz na stronach mobilnych TVP, znajduje się pomiędzy modułami strony. Klikniecie w mobirectangle powoduje przekierowanie na adres docelowy kreacji. »
Reklama w formie tapety, która zastępuje naturalne tło serwisu plus banneru (desktop). Format wizerunkowy charakteryzujący się wysokim wskaźnikiem viewability oraz dużą klikalnością (średni CTR 2-3%), emitowany na serwisach - pytanienasniadanie.tvp.pl, sport.tvp.pl, tvp.info »