Rozrywka

„Pytanie na śniadanie” liderem programów śniadaniowych

Program „Pytanie na śniadanie” był liderem wśród formatów telewizji śniadaniowych w dniach 19-23 lutego 2024 roku. Fot. TVP
Program „Pytanie na śniadanie” był liderem wśród formatów telewizji śniadaniowych w dniach 19-23 lutego 2024 roku. Fot. TVP
podpis źródła zdjęcia

W dniach 19-23 lutego „Pytanie na śniadanie” było najliczniej oglądanym programem w porannym paśmie. Format śniadaniowy Dwójki wygrał z konkurencją we wszystkich grupach wiekowych zarówno pod względem udziałów pasma, jak i widowni. Które produkcje Telewizji Polskiej zgromadziły wysoką liczbę widzów?

Najliczniej oglądane produkcje Telewizji Polskiej

W ostatnim tygodniu poranny program Dwójki „Pytanie na śniadanie” wygrał z konkurencją i tym samym był niekwestionowanym liderem formatów telewizji śniadaniowych. Poza sukcesem programu w sobotę liczną widownię zgromadziły również pierwsze dwa odcinki 7. edycji „The Voice Kids”, w momencie najwyższej oglądalności program obejrzało ponad 1,9 mln widzów. W niedzielny wieczór 1,8 mln Polaków obejrzało kolejny odcinek serialu wojennego TVP1 „Zatoka szpiegów”.

W sobotę 24 lutego program „The Voice Kids” obejrzało średnio 1,7 mln widzów, a udział w paśmie wyniósł 14,4%. Fot. TVP
W sobotę 24 lutego program „The Voice Kids” obejrzało średnio 1,7 mln widzów, a udział w paśmie wyniósł 14,4%. Fot. TVP

„Pytanie na śniadanie” wygrywa z konkurencją

Prawie przez cały tydzień przewaga „Pytania na śniadanie” dotyczyła wszystkich grup widzów, format wygrał zarówno w grupie 4+, jak i w grupach komercyjnych. W minionym tygodniu program Dwójki w grupie 4+ obejrzało średnio prawie 400 tys. widzów, czyli o prawie 60 tys. więcej niż program konkurencji. Najwyższą oglądalność „Pytanie na śniadanie” zanotowało w środę 21 lutego – w grupie 4+ zgromadziło ponad 430 tys. widzów, co przełożyło się na udział w paśmie na poziomie 10 proc. Format Dwójki wygrał również w grupach komercyjnych – w grupie 16-59 program obejrzało prawie 200 tys. widzów (udział 10,4 proc.), a w grupie 16-49 ponad 150 tys. (udział 11,9 proc.).


W weekend dużą widownię miała superprodukcja Telewizji Polskiej „Zatoka szpiegów”. Serial cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Niedzielny 8. odcinek oglądało 1,8 mln Polaków, przy udziałach 13,5 proc., dzięki czemu tytuł utrzymuje pozycję lidera w paśmie.


Udany start zanotował muzyczny show Dwójki „The Voice Kids”. W sobotę występy utalentowanych dzieci obejrzało średnio 1,7 mln osób, a udział w paśmie wyniósł 14,4 proc. Program był również liderem pasma.

Jedną z par prowadzących poranny program „Pytanie na śniadanie” jest Klaudia Carlos i Robert El Gendy. Fot. TVP
Jedną z par prowadzących poranny program „Pytanie na śniadanie” jest Klaudia Carlos i Robert El Gendy. Fot. TVP

KNZ


Źródło: Nielsen Media

Więcej na ten temat