Kultura

Premiera spotu wizerunkowego Fundacji TVP. Zobacz wideo!

W czwartek 7 listopada w „Pytaniu na śniadanie” oficjalną premierę miał spot Fundacji TVP, który rozpoczyna jej kampanię wizerunkową. Jego reżyserką jest Agnieszka Gola, a materiał powstał we współpracy z Instytutem Matki i Dziecka w Warszawie i Fundacja Gajusz w Łodzi.

Prowadzący programu śniadaniowego Katarzyna Dowbor, szefowa inicjatywy, oraz Filip Antonowicz porozmawiali z ekspertami fundacji – aktorką Magdaleną Różczką, dyrektorem Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie dr. Tomaszem Maciejewskim – oraz członkami zarządu Fundacji TVP – Piotrem Jabłońskim i Agnieszką Golą.

Spot można już oglądać w mediach Telewizji Polskiej: na antenach głównych kanałów, w naszych serwisach internetowych i mediach społecznościowych. Można go również zobaczyć TUTAJ.

Fundacja TVP powraca

Fundacja TVP wznowiła działalność w połowie września tego roku, a jej ostatnie działania koncentrowały się na odbudowie swojego wizerunku, pozyskiwaniu ekspertów do współpracy oraz pomocy ofiarom powodzi, dla których w niecałe dwa miesiące inicjatywa zebrała ponad 14,5 miliona złotych. Po oficjalnym zakończeniu zbiórki dla powodzian fundacja może zająć się kampanią, przedstawiającą działalność charytatywną Telewizji Polskiej.

W połowie września 2024 r. Fundacja TVP wznowiła działalność. Fot. TVP
W połowie września 2024 r. Fundacja TVP wznowiła działalność. Fot. TVP

Nowy spot Fundacji TVP

Najnowszy spot inicjatywy zachęca do pomagania innym, a także zgłaszania się po pomoc. Jego bohaterami są podopieczni fundacji:


Ola – pacjentka Kliniki Onkologii Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie;


Sebastian Derba – tata samotnie wychowujący śmiertelnie chorego, 6-letniego Bruna; 


Magdalena Stępień – mama zastępcza; 


Jagódka – podopieczna hospicjum Fundacji Gajusz w Łodzi, dla której Fundacja TVP poszukuje rodziny zastępczej;


Katarzyna Dowbor oraz pacjenci Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie.


Bohaterowie materiału reprezentują cztery główne filary działalności Fundacji TVP, a są nimi:


– pomoc rodzinom zastępczym i rodzinnym domom dziecka, którzy mają ogromne potrzeby;


– pomoc ciężko chorym dzieciom przebywającym w szpitalach (leki sprzęt medyczny, rehabilitacje, wyjazdy na leczenia);


– pomoc rodzicom z chorym dzieckiem w zaciszu domowym (dofinansowania sprzętu, wyjazdy na turnusy rehabilitacyjne, leczenie, sprzęt medyczny i inne zapotrzebowania);


– pomoc dzieciom porzuconym w szpitalach i hospicjach.


Historia Jagódki zostanie bliżej ukazana widzom w jednym z listopadowych odcinków programu „Reporterzy”. Celem autorki reportażu Agnieszki Goli jest znalezienie kochającego domu dla ciężko chorej dziewczynki. Ponadto Fundacja TVP planuje realizację serii spotów z udziałem nowych podopiecznych. Bohaterem każdego z nich będzie jedno dziecko, którego historia zostanie rozwinięta w programach Telewizji Polskiej: „Pytanie na śniadanie” (z udziałem zaproszonego lekarza), „Reporterzy” i „Magazynie Ekspresu Reporterów”.

W najnowszym spocie wizerunkowym Fundacji TVP wystąpili jej podopieczni. Fot. TVP
W najnowszym spocie wizerunkowym Fundacji TVP wystąpili jej podopieczni. Fot. TVP

Ekspertami Fundacji TVP są:


Magdalena Różczka – aktorka; 


Rafał Sonik – sportowiec, zwycięzca Rajdu Dakar; 


dr Tomasz Maciejewski – dyrektor Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie; 


prof. dr hab. n. med. Anna Raciborska – kierownik Kliniki Onkologii w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie; 


prof. dr hab. n. med. Jolanta Sykut-Cegielska – kierownik Kliniki Wrodzonych Wad Metabolizmu w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie;


prof. dr hab. n. med. Krzysztof Bielecki – specjalista w zakresie chirurgii onkologicznej;

 

prof. dr hab. n. med. Agnieszka Pawlak – kierownik Pododdziału Niewydolności Serca i Transplantologii PIM MSWiA;  


Sylwia Zarzycka – prezeska i fundatorka Fundacji Między Niebem a Ziemią;  


Maciej Orłoś – dziennikarz; 


Dorota Wysocka-Schnepf – dziennikarka; 


Elżbieta Jaworowicz – dziennikarka; 


Agnieszka Dejneka – dyrektorka Biura Kontrolingu i Restrukturyzacji TVP; 


Joanna Jakubowska-Siwko – dyrektorka Biura Prawnego TVP; 


Anita Tomasik – zastępczyni dyrektora Biura Reklamy i Marketingu ds. Marketingu TVP.


Partnerami Fundacji TVP są Instytut Matki i Dziecka w Warszawie oraz Fundacja Gajusz w Łodzi.

Fot. główna: TVP
MJ
Więcej na ten temat