Programy

„19:30” – program informacyjny, który pokazuje więcej. Zobacz wiosenny spot!

Telewizja Polska rozpoczęła nową kampanię wizerunkową, której celem jest wzmocnienie rozpoznawalności oraz podkreślenie wiarygodności najważniejszego, codziennego programu informacyjnego w Polsce. Twarzą kampanii została Joanna Dunikowska-Paź, a przewodnie hasło to „Otwórz się na więcej”.

ZOBACZ: „19:30” w TVP VOD

Jaś jest skrajnym wcześniakiem. Choć obecnie nie widzi, istnieje szansa, że dzięki odpowiedniej pomocy zobaczy otaczający go świat. Fot. TVP

Pomóżmy Jasiowi zobaczyć świat! Fundacja TVP apeluje o wsparcie

Informacje

Na kampanię składają się spoty i kreacje obecne w telewizji, portalach internetowych, mediach społecznościowych, radiu i outdoorze, które łączy hasło „Otwórz się na więcej”. W ich realizacji wzięli udział dziennikarze Telewizyjnej Agencji Informacyjnej tworzący i prowadzący „19:30” z Joanną Dunikowską-Paź na czele. W przekazie dominują kluczowe wartości programu: rzetelność, profesjonalizm oraz aktualność, a jeden ze sloganów brzmi: „Ludzie, decyzje, zmiany – to wszystko ma wpływ na Ciebie. Wiarygodne źródła, rzetelne analizy, najlepsi dziennikarze. Program informacyjny, któremu możesz zaufać.”


Wieczorne wydanie „19:30” na stałe wpisało się w ramówkę Telewizji Polskiej dostarczając widzom codziennej porcji najważniejszych wiadomości. W świecie, gdzie media społecznościowe i dezinformacja mają coraz większy wpływ, istotne jest posiadanie rzetelnego źródła informacji. „19:30” niezmiennie oferuje sprawdzone, obiektywne wiadomości, przygotowywane przez doświadczonych dziennikarzy.


Chcemy przypomnieć widzom, że w natłoku informacji warto sięgać po te sprawdzone i rzetelne. „19:30” to miejsce, gdzie liczy się jakość dziennikarska i fachowość. Tę wartość przekazujemy w naszej kampanii. – podkreśla Marcin Gudowicz, dyrektor Biura Reklamy i Marketingu TVP.


Główne wydanie programu „19:30” emitowane jest codziennie na antenach: TVP1, TVP info, TVP Polonia oraz w serwisie TVP.VOD. Za przygotowanie koncepcji, realizację i koordynację kampanii odpowiada Biuro Reklamy i Marketingu TVP, za zakup i planowanie mediów poza antenami TVP – dom mediowy Value Media.

Więcej na ten temat